![]() |
Imam verbiedt integratie
Citaat:
Maar mocht ik het proberen om bijvoorbeeld deze imam dood te wensen of proberen te stellen dat die gek zo spoedig mogelijk een trap onder zijn salafistische hol richting zandbakland van herkomst dient te krijgen, dan ben ik zeer waarschijnlijk degene die juridisch vervolgd gaat worden. Deze gestoorde en gevaarlijke gek echter mag gewoon elke week zijn zegje blijven doen in het kader van de vrijheid van geloof. |
Imams doen dit al jaren. Ook hier in belgie. De islam is een religie die niet kan worden genegeerd, ze eisen steeds meer en willen dat ieder zich aan hen aanpast. De pocos doen dit zeer braaf en werken mee aan halal en onderdrukking van vrouwen. Dit is de islam in zijn ware gelaat : veroveren assimileren maar nooit aanpassen.
|
Ook in Antwerpen zijn salafistische organisaties actief die hetzelfde gedachtengoed verspreiden en vooral veel jongeren bereiken.
Hun invloed binnen moskees neemt toe en deze imam is dan ook geen onbekende voor broeders die hier actief zijn. Wie echter op deze en andere ontwikkelingen wijst wordt mondddood gemaakt; de inquisitie draait op volle toeren. U wijst hier heel terecht op; het beleid weet dit maar al te goed, u mag raden waarom er niets mee wordt gedaan. |
Hij mag dat. Twee maten en twee gewichten noemen ze dat.
|
Citaat:
deze 'imam' moest allang buiten geschot zijn. |
De Vlaamse regering moet imams beter in de gaten houden dat we hier niet de dode-Fortuyn-en-Van-Gogh-toer opgaan. Ze hebben Nederland al verkloot, dat mag hier niet gebeuren. Als ik terugdenk aan mijn feestdagen in Amsterdam in de late negentiger jaren en hoe vrij en tolerant het daar toen was, het geeft je traantjes in de ogen.
|
Citaat:
ps: Fortuyn is niet door een moslim vermoord. Eventjes proberen wat correcter te zijn, en geen amalgaam te maken. Wilders kan ook niet gelijkgesteld worden aan nazi's ? Natuurlijk niet. |
Indien de Iman strafbare feiten doet, veroordelen, opsluiten en tenslotte buitensmijten.
Indien de Iman geen strafbare feiten doet, niets doen, zelfs als zijn mening grof en beledigend is. |
Dan buiten dus; de man zet aan tot haat, discriminatie en agressie tegenover minderheden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hadden hem al lang buiten moeten zwieren en die moskeet slopen.:twisted::x |
Wie niet wil integreren, wordt de nationaliteit afgepakt en krijgt een verblijfsvergunning.
|
Citaat:
heb je hier bronnen over ? |
Integristen verbieden Imam.
|
Niemand het artikel in Knack gelezen over radicaliering in Antwerpen?
Het probleem zit evengoed in onze aandachtswijken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be