Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Miniatuurstad Antwerpen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=115740)

Pelgrim 5 december 2008 14:25

Miniatuurstad Antwerpen

Aangezien de Grote Forummeeting toch niet van de grond komt stel ik voor in de tussentijd al iets anders te doen.
Ik ga een der komende weekends naar 'miniatuurstad antwerpen', en ik dacht zo van: hey, waarom vraag ik de sukkelaars zonder sociaal leven van op forum.politics niet of ze misschien mee willen gaan?

't gaat om dit: http://www.miniatuurstad.be

Antwerpen-haters gelieve zich te onthouden. Het gaat hier om schaamteloos chauvinisme.

Pelgrim 5 december 2008 14:26

Ik zou nekeer graag café Het Papegaaiken eens in't echt willen zien, vandaar.

Jaani_Dushman 5 december 2008 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3842426)
Aangezien de Grote Forummeeting toch niet van de grond komt stel ik voor in de tussentijd al iets anders te doen.
Ik ga een der komende weekends naar 'miniatuurstad antwerpen', en ik dacht zo van: hey, waarom vraag ik de sukkelaars zonder sociaal leven van op forum.politics niet of ze misschien mee willen gaan?

Antwerpen-haters gelieve zich te onthouden. Het gaat hier om schaamteloos chauvinisme.

Wat is dat? Een maquette van Brussel, zodat de Antwerpenaren kunnen zien hoe een stad eruit ziet?

Jarno 5 december 2008 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 3842446)
Wat is dat? Een maquette van Brussel, zodat de Antwerpenaren kunnen zien hoe een stad eruit ziet?

:rofl:

netslet 5 december 2008 14:54

Vanop de site: Al 20 jaar zijn we bezig om Antwerpen klein te krijgen.

Te beestig. :D

Pelgrim 5 december 2008 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 3842446)

Aangezien Broekzele eigenlijk een buitenwijk van Groot Antwerpen is zou een maquette daar niet misstaan.

lombas 5 december 2008 15:05

Ik zou daar nog wel eens graag naartoe gaan, maar het hangt echt van de datum af.

Dronkoers 5 december 2008 17:03

Citaat:

Dank voor de waarschuwing! ;-)

Uh-Huh 5 december 2008 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door netslet (Bericht 3842491)
Vanop de site: Al 20 jaar zijn we bezig om Antwerpen klein te krijgen.

Te beestig. :D

:rofl:

Uh-Huh 5 december 2008 18:51

Citaat:

Ik ga een der komende weekends naar 'miniatuurstad antwerpen', en ik dacht zo van: hey, waarom vraag ik de sukkelaars zonder sociaal leven van op forum.politics niet of ze misschien mee willen gaan.

Jaja, je wou gewoon niet alleen gaan, hé? ;-)

Mogen allo's ook meedoen? Die "miniatuurstad antwerpen" ziet er iets uit waarop eerder typische VB'ers zouden afgaan :mrgreen:

Soit, als het voor in de kerstvakantie (= den blok) is, dan is zo'n afleiding best welkom. Waarschijnlijk kan ik dan ook wel een zaterdag vrijmaken ofzo.

liberalist_NL 5 december 2008 19:13

Antwerpen is een miniatuurstad van Amsterdam. :twisted:

Duupje 5 december 2008 19:34

Eigenlijk vond ik miniatuurstad nogal teleurstellend.

Pelgrim 5 december 2008 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 3842845)
Jaja, je wou gewoon niet alleen gaan, hé? ;-)

nee :(

Eigenlijk wél, want ik was eigenlijk van plan nekeer uitvoerig de oude Burcht te bestuderen voor meer professionele redenen. Maar ik dacht: hey, laten we het gezellig maken.

Citaat:

Mogen allo's ook meedoen? Die "miniatuurstad antwerpen" ziet er iets uit waarop eerder typische VB'ers zouden afgaan :mrgreen:
Gij MOET meedoen.

Citaat:

Soit, als het voor in de kerstvakantie (= den blok) is, dan is zo'n afleiding best welkom. Waarschijnlijk kan ik dan ook wel een zaterdag vrijmaken ofzo.
Kerstvakantie lijkt me best, ja.

Dronkoers 6 december 2008 02:03

Voor de 37ste keer:

Antwerpen is een boeregat, geen stad :|

Heftruck 6 december 2008 05:01

OH MY FUCKIN' GOD! *hysterisch gedoe*

Heftruck is nogal gek van miniatuurmodellen enzo. :oops:

Als ge mij vroeger zou gevraagd hebben wat 'k zou doen alsek rijk was, dan zou 'k gezegd hebben "een paar kilometer miniatuurwereld bouwen". :-D

Count me in! (Maar als ge 's woensdags durft gaan, wring ik uwe nek om, Pelgrim! :evil:)

Uh-Huh 6 december 2008 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3842921)
nee :(

Eigenlijk wél, want ik was eigenlijk van plan nekeer uitvoerig de oude Burcht te bestuderen voor meer professionele redenen. Maar ik dacht: hey, laten we het gezellig maken.

Lief van je.

Citaat:

Gij MOET meedoen.

Omdat ik zo'n toffe ben en wij zulke goede vrienden zijn? :mrgreen:

Citaat:

Kerstvakantie lijkt me best, ja.

Er is hier precies (nog) maar weinig interesse voor. Laat iets weten via pb als het nog doorgaat en/of als ge het niet erg vindt dat er iemand meegaat...

MaGNiFiCaT 7 december 2008 01:19

Citaat:

Zegt u wel dat het om SCHAAMTELOOS chavenisme gaat. Die marginale antwerpenaren hebben daar helemaal geen reden toe.

Met één zin ben ik met je mede akkoord: 'miniatuurstad antwerpen'

***zucht**** *Antwerpen*..............................*zucht*.. ..................

MaGNiFiCaT 7 december 2008 01:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 3843405)
OH MY FUCKIN' GOD! *hysterisch gedoe*

Heftruck is nogal gek van miniatuurmodellen enzo. :oops:

Als ge mij vroeger zou gevraagd hebben wat 'k zou doen alsek rijk was, dan zou 'k gezegd hebben "een paar kilometer miniatuurwereld bouwen". :-D

Count me in! (Maar als ge 's woensdags durft gaan, wring ik uwe nek om, Pelgrim! :evil:)

Och ma je moe nie hysterisch doen wi, toch nie voo in marginaal antwerpe je te bevuile, en risico's op te doen..............................8O

Scherven A. Mok 7 december 2008 08:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 3844130)

Er is hier precies (nog) maar weinig interesse voor. Laat iets weten via pb als het nog doorgaat en/of als ge het niet erg vindt dat er iemand meegaat...

Mij ook.

Pelgrim 7 december 2008 11:36

Magnificat bol het eens af uit deze draad jong :?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be