![]() |
Miniatuurstad Antwerpen
Aangezien de Grote Forummeeting toch niet van de grond komt stel ik voor in de tussentijd al iets anders te doen.
Ik ga een der komende weekends naar 'miniatuurstad antwerpen', en ik dacht zo van: hey, waarom vraag ik de sukkelaars zonder sociaal leven van op forum.politics niet of ze misschien mee willen gaan? 't gaat om dit: http://www.miniatuurstad.be Antwerpen-haters gelieve zich te onthouden. Het gaat hier om schaamteloos chauvinisme. |
Ik zou nekeer graag café Het Papegaaiken eens in't echt willen zien, vandaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanop de site: Al 20 jaar zijn we bezig om Antwerpen klein te krijgen.
Te beestig. :D |
Citaat:
|
Ik zou daar nog wel eens graag naartoe gaan, maar het hangt echt van de datum af.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mogen allo's ook meedoen? Die "miniatuurstad antwerpen" ziet er iets uit waarop eerder typische VB'ers zouden afgaan :mrgreen: Soit, als het voor in de kerstvakantie (= den blok) is, dan is zo'n afleiding best welkom. Waarschijnlijk kan ik dan ook wel een zaterdag vrijmaken ofzo. |
Antwerpen is een miniatuurstad van Amsterdam. :twisted:
|
Eigenlijk vond ik miniatuurstad nogal teleurstellend.
|
Citaat:
Eigenlijk wél, want ik was eigenlijk van plan nekeer uitvoerig de oude Burcht te bestuderen voor meer professionele redenen. Maar ik dacht: hey, laten we het gezellig maken. Citaat:
Citaat:
|
Voor de 37ste keer:
Antwerpen is een boeregat, geen stad :| |
OH MY FUCKIN' GOD! *hysterisch gedoe*
Heftruck is nogal gek van miniatuurmodellen enzo. :oops: Als ge mij vroeger zou gevraagd hebben wat 'k zou doen alsek rijk was, dan zou 'k gezegd hebben "een paar kilometer miniatuurwereld bouwen". :-D Count me in! (Maar als ge 's woensdags durft gaan, wring ik uwe nek om, Pelgrim! :evil:) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zegt u wel dat het om SCHAAMTELOOS chavenisme gaat. Die marginale antwerpenaren hebben daar helemaal geen reden toe. Met één zin ben ik met je mede akkoord: 'miniatuurstad antwerpen' ***zucht**** *Antwerpen*..............................*zucht*.. .................. |
Citaat:
Och ma je moe nie hysterisch doen wi, toch nie voo in marginaal antwerpe je te bevuile, en risico's op te doen..............................8O |
Citaat:
Mij ook. |
Magnificat bol het eens af uit deze draad jong :?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be