![]() |
Uit GVA:
Citaat:
|
Alain Benoit ? genaturaliseerd tot Belg :? vroeger Allahin Ben Ohid :lol: :lol:
|
'k wil nie moeilijk doen maar as ge mij met mijne kroost in nen auto zie strappen of zo zou horen beschrijven dan ben ik der ook ene.
natuurlijk jammer dat der 2 blonde kinderen bij zitten maar das voortgaan op uiterlijke kenmerken en das racisme he. |
als de politie van Zaventem de vader gaat ondervragen mogen ze vooral niet vergeten te zeggen dat ze het niet meer mogen doen, want die kleine dutskes zullen dat niet weten dat ge dat speelgoed niet zomaar moogt meenemen :oops:
die kinderen snappen onze cultuur niet, bij ons komt speelgoed van de sint en de kerstman, door de schouw en zo..... en als niemand dat aan die kindjes gaat uitleggen zullen ze blijven denken dat het gratis is en ze het zomaar mogen meenemen omdat de sint hun vergeten was....of waren ze misschien niet braaf genoeg geweest ???? :wink: |
Al goed dat de Vlaamse kindjes allemaal hun pollen thuishouden en daarbij, wil iedereen nu eens zeggen dat ze in hunne jeugd niks gepikt hebben, ik was een beruchte sigarettendief, allee iedere dag een pakske groene michel :) :) :) :oops: :oops: , dus voor Fervent Nationaal wacht voor mij het prison, en na vaststelling dat ik nen echte belg ben, amper 50 jaar celstraf :) :) :) :wink: . Oeps sorry ...sorry mensen...ik ben altijd nen Vlaams Nationalist geweest, en een pakske groene michel pikken, ook al is het 40 jaar geleden, verdient een uitzonderingsrechtbank met nen belgische Freisler??? :) :) :D
Allee wat 'Demonen' voor PI is, is Rudy van Nespen blijkbaar nu voor politics.be, nl onze locale verslaggever die, hopelijk persoonlijk, eens gaat controleren of de allochtone kindjes hun pollen thuishouden!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Och..So what ? Iets in die aard heeft mijn schoonzus in Deurne ook mogen ervaren..Het kleindochtertje mee uit nemen naar het park in de buurt..In de zandbak zetten, en na ongeveer 3 minuten, had dat kleindochtertje niks meer..géén schepjes.. géén emmertjes..Immers onder het goekeurend oog, van de allochtone moeders, werd de kleine vakkundig geplunderd door de allochtone kleuters..En wat doet een mens, tegen een groep, die per definitie niks begrijpt.. en als een blok aan hetzelfde zeel trekt, om HUN rechten te verdedigen? :) :x :twisted:
|
Ik heb ook ooit eens iets gepikt..... maar dat mochten mijn ouders niet weten.
Mijn kinderen hebben ook gepikt.... maar die waren zo lomp om het me te komen vertellen en die moesten het dan terugbrengen Ik zal waarschijnlijk een UITZONDERING zijn. In mijn familie wordt het pikken in winkels echter niet gedoogd door de volwassenen, zelfs al hebben ze zich er zelf ooit in hun apenjaren aan bezondigd. Ook kleine kindjes die met grijpgrage polletjes aan de kassa her en der iets meepikken worden in mijn familie steevast door hun ouders op de polletjes getikt om ze duidelijk te maken dat zoiets niet hoort. Vier kinderen alleen in een speelgoedwinkel 'achterlaten', terwijl de vader rustig op de parking zit te wachten tot ze met de buit aankomen, lijkt me iets heel anders dan apenstreken uithalen. |
Citaat:
|
Jong geleerd oud gedaan zullen we maar denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge gaat die toch geen gratis all-in verblijf aanbieden zeker? |
Citaat:
|
In de thread 'waarom kopen als ge ongestraft kunt stelen', hebben Dejohan en Piano verklaard, dat het NIET de fout is van die kleintjes.
De voetpaden zijn namelijk te smal!!!!!!!!! Voil�*. Quod erat demonstrandum. |
Voor wanneer superboetes voor dieven ???
|
Citaat:
Grow up! Criminaliteit is van alle tijden en van alle plaatsen, en dit soort topics zijn eerlijk gezegd nogal belachelijk. Zeg nu zelf: ""dievenbende" van 3 tot 14 jaar steelt speelgoed" doet eerder aan een parodie denken dan aan een serieuze (politieke) topic van een serieus politicus van een bloedserieuze partij, nietwaar? Er schiet me trouwens net een citaat te binnen dat hier wel z'n plaats heeft: "Whoever is willing to lose his freedom for the sake of security will ultimately lose both." Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be