Sus Iratus |
6 december 2008 02:57 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
(Bericht 3843390)
zelfde taalfout die shaddy steeds maakt: islammieten.
|
Dat beweert u nu wel, maar zulk een taalfout is me bij shaddy nooit opgevallen. En waarom toont u dat trouwens niet aan middels een citaat van shaddy zelf? Normaal bent u toch degene die om het hardst citaten aan het knippen en plakken bent.
___
Citaat:
(Bericht 3843390)
Geen pc?
|
Er zijn nog steeds genoeg mensen die geen pc hebben, of wel een pc hebben, maar geen internetaansluiting. Ik snap uw vraag eigenlijk niet.
Bovendien heeft leddy al in verschillende berichten aangegeven dat ze op shaddy's pc zit als ze daar aan het babysitten is. Waar doet u nu zo moeilijk over?
_____
Citaat:
(Bericht 3843390)
En je kent wel alle vaardigheden om 't forum te gebruiken
|
Dit forum is qua opzet een forum zoals er tienduizenden zijn op het internet. Heeft men de vaardigheden geleerd om met één forum om te gaan, kan men met alle fora omgaan. Zo moeilijk is dat niet.
Citaat:
(Bericht 3843390)
je kent de mensen
|
Ze heeft nota bene gezegd dat ze hier al een tijdje meeleest, en dat ze later zelf een account heeft gemaakt. Of verkeert u soms in de (waan-)veronderstelling dat als iemand enkel meeleest, hij of zij niet weet wie wie op een forum is? Dat zulks pas kan als men ook zelf berichten gaat schrijven?
Citaat:
(Bericht 3843390)
je citeert ivm shaddy
|
Vreemd hè? Shaddy is haar vriendin, en shaddy heeft ongetwijfeld haar hart gelucht bij leddy over een aantal laag-bij-de-grondse praktijken die bepaalde lieden hier op het forum er op na menen te moeten houden.
Citaat:
(Bericht 3843390)
|
Ja doe maar alsof u verbaasd en verward bent.
Nee filosoof, u bent hier mijns inziens toch echt heel erg verkeerd bezig door iemand bij voorbaat al verdacht te maken, zonder vooralsnog met ook maar één enkel steekhoudend argument te komen. En zoals ik eerder in een andere draad, waar u dezelfde taktiek aan het toepassen was, reeds verklaarde:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus
(Bericht 3843288)
Heeft u al op het rode driehoekje geklikt? Zo nee, dan zou ik dat maar eens rap gaan doen als ik u was. Dat geldt natuurlijk ook voor Fallen Angel. U beiden lijkt nogal zeker van uw zaak te zijn, en niets belet u immers om de forum-stasi uit te gaan hangen, nietwaar?
|
|