![]() |
Brood van voedselbanken verkopen
Brood van voedselbanken verkopen
Bij mij in de buurt woont een vrouw die nu bijna dagelijks brood van de voedselbanken aan 0.50€ doorverkoop Hoe is zoiets mogelijk,en komt de voedshulp van deze voedselbanken wel bij de echte armen terecht? Zouden jullie met deze wetenschap nog geld geven aan deze organisaties ? Bron/duveltje382 in de straat |
Welke schuld heeft de voedselbank hieraan?
De juiste weg lijkt mij om de betreffende voedselbank hiervan op de hoogte te brengen..(of desnoods de politie) Overal,in iedere organisatie,zijn er bedriegers....Zo zijn er in Belgie honderduizenden "steuntrekkers" die er eigenlijk niet voor in aanmerking mochten komen maar toch "bediend" worden...Daarvoor moeten we ook de pensioenkassen,de werkloosheidsuitkeringen,het OCMW als organisatie niet aanvallen...wel de bedriegers! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat brood wel te eten?
|
Citaat:
|
Doet me denken aan brood van den Aldi, niet eetbaar dus.
|
Ik heb al dikwijls opgevangen dat "vrijwilligers" van voedselbanken, want zo werkt dat systeem dus, de beste stukken voor zichzelf en voor doorverkoop er uithalen en enkel nog het slechtste doorgeven aan de mensen.
Sommige van die "vrijwillige" hulpverleners hebben dan ook 3 diepvriezers vol voorraad voor eigen gebruik en doorverkoop. Bij kleren schijnt een zelfde verhaal bezig te zijn. Controle? Welnee, het gaat over arme mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
SUPPER ROT :evil: |
Citaat:
Dat is hier hetzelfde verhaal of met de vele kleren, voeding en medicijnen die men naar arme landen in Afrika stuurt voor gratis bedelingen en waar ze door bepaalde organisaties gewoon doorverkocht worden. |
Citaat:
Dat is gewoon zo, dus is het logisch dat de vrijwillers van de voedselbank de beste stukken voor zichzelf eruitpikken. Dat is immers overal zo. Ik zeg niet dat het een goede zaak is. |
Citaat:
De gelegenheid maakt de dief. Het moet zijn dat ze er niet mee inzitten dat het gestolen wordt langs alle kanten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben juist uit en ban terug na één maand,ik weet nu nog niet waarom juist :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Laat ons AUB on topic blijven,het gaat hier om ernstige feiten,het verhandelen van noodhulp(altans dat zou het moeten zijn hé ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be