![]() |
Puree of aardappelen?
Wat verkies je in de mess bij je "voedsel"?
|
Ik vind puree over het algemeen beter te verdragen dan die massale aardappelen. Hoewel, van puree kan je geen patat maken.
Keuzes, mensen.... |
GEBAKKEN aardappelen!!
gekookt is lekker puree is lekker maar aardappelen komen pas tot hun ware recht wanneer ze, uiteraard na reeds gekookt te zijn, in de pan terecht komen om daar lekker wat te liggen spruttelen totdat er een lekker krokant laagje op komt. in de pan nog wat plaats overlaten om spek te bakken en een eike bij te gooien. en waneer dat alles op uw bord ligt te wachten om op gegeten te worden, nog een klets majonaise vooraleer ge begint! |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Ik sluit mij volledig bij ons nuubje aan !
:cheer: nubian :cheer: |
Is puree geen voedsel en geen aardappel ?
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer:Duupje:cheer: |
Citaat:
:cheer: duupje :cheer: |
meestal zijn er ook frieten of kroketten.
dat is het enige wat ge met nen aardappel kunt doen om die iet of wat eetbaar te maken. |
Koud met mayo en ajuin
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom niet: hoe hebt ge uw aardappel het liefst: Gewoon gekookt. Gestoomd. Pure Stoemp Gebakken Frietjes. Kroketten Anders |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wou eens weten of jullie dat nu werkelijk verkozen boven echte aardappelen. |
Citaat:
|
Gezien de context die Renesse schetst heb ik voor puree gekozen, omdat ik kantine-aardappelen niet zo vertrouw.
Maar vast genoeg gekookte (geen "witte" bloempatatten:evil:, dank u) koude "gele" patatjes met wat mayo en peterselie zijn ook fantastisch in de zomer. Rösti is ook goddelijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be