![]() |
Dakloze die vrijwillig op de straat leefde komt deze week in onze RVT leven
Beste bewijs dat dakloze soms gewild op de straat leven is hier weer bewezen, deze week komt een dakloze met geld in onze RVT leven zonder tussenkomst van het OCMW, het zal sommige onder jullie heel raar in de oren klinken als ze dit lezen
Mensen kunnen dikwijls veel minder eenzaam zijn als ze als dakloze op de straat gaan leven, wetende dat hun financiële vermogen beter zou toelaten Eenzaamheid drijft mensen dikwijls tot het uiterste, mensen worden dikwijls onterecht door familie verbannen wat een schande is, om dan op een oudere leeftijd zonder kansen te vallen Dus dakloze of thuisloze zijn dus zeker niet altijd arme mensen, en nog minder arm van geest |
Citaat:
|
Citaat:
Pfffffff........:roll: |
Geen normale discussie hier niet meer mogelijk zo te zien ,ocharme politics.be
|
Citaat:
|
Sorry maar in eenRVT wordt je geplaatst en niet zomaar; dus begrijp ik je niet; een dakloze hoort voor jou niet thuis in een rust en verzorgings tehuis? (rvt)
|
Citaat:
RVT is RUST maar zeker VERZORGINGSTEHUIS waar men als ZORGBEHOEVENDE terecht kan,en niet geplaatst wordt,wat een domme opmerking van U zeg :roll: |
De dakloze is trouwens nog geen 60 jaar dus :roll:
|
Citaat:
Trouwens, ons sociaal systeem is zodanig opgebouwd dat men niet op zijn familie aangewezen is voor hulp. Een dakloze moet dus wel door meer dan alleen de familie “onterecht” gebannen worden. |
Ik ben benieuwd, wanneer wordt het uitgezonden?
Vrij apart dat iemand daarvoor zou kiezen. |
Dat is niet zo duiveltje; onwetend ben ik niet direct, vorige week nog onderhandelt over een plaatsing.
|
is dakloos zijn nog niet hip ondertussen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
of nee, de 'grunge' is al voorbij hé.
|
Citaat:
Derest rond deze mens is beroepsgeheim En bannen van familie is echt wel schering en inslag in deze klote maatschappij :twisted: |
Citaat:
psstt: ik dacht trouwens dat rvt zoiets was als "rijtaks voor toeristen" ...:lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be