![]() |
'user service profile verhindert aanmelden account', wie nog al meegemaakt?
daarstraks kon ik mij op m'n pc niet meer aanmelden met mijn admin account, ik kreeg alsmaar de melding 'service user service-account verhindert het aanmelden'.
wtf?? :-o nogal toeren moeten uithalen om dat opgelost te krijgen. nog iemand dat ooit gehad? waaraan ligt dat? die windows xp had dat allemaal niet ze. al veel problemen gehad met vista, spellen die niet gaan etc... gelukkig vindt ge altijd wel een oplossing na ff googelen. totdat vista het zo bont maakt dat ge niemeer op internet kunt natuurlijk. |
Klinkt vreselijk!
Om helemaal claustro van te worden. Let me in! Let me out! |
Citaat:
Mitgard, ooit zal vista ook op punt zijn, na SP3 veronderstel ik. (maar dan zal windows 7 er zijn en herbegint 't spelletje...) Ik heb ooit nog met CP/M gedraaid8-) Ik zou beter op Linux overstappen. |
Citaat:
Heb dat ooit een maand of twee op mijn PC geïnstalleerd gehad, en uiteindelijk uit arren moede er weer af gegooid en teruggekeerd naar XP. En zeggen dat ze eind 2009 op mijn werk de overstap van XP naar Vista plannen... :roll::roll::roll: |
Citaat:
![]() ![]() Probeer desnoods via ebay aan een legitieme XP-disc te raken en je zit safe tot windows 7 zijn kinderziektes kwijt is. |
Citaat:
|
Iemand maakte mij wijs dat ik op mijn (oudere) laptop kost wat kost Vista moest installeren. Zoveel beter jong, klonk het toen.
Intussen is zowat alles vastgelopen aan die laptop, met dank aan Vista, en dient hij nu hooguit nog als bordonderzetter... :? |
ik heb vista, nog nooit problemen mee gehad.
|
Citaat:
Citaat:
|
kan je zowel vista als ubuntu op je laptop installeren?
via dual boot? |
Citaat:
Ik daai windows 2000 en kubuntu op m'n laptop. |
al iemand met wubi gewerkt?
|
Citaat:
Een goed huis zet je niet op slechte funderingen. |
Fuck vista
Met mijn laptop raak ik niet meer op internet (volgens pc-lab een fout in vista waar ze niets aan kunnen doen buiten formatteren en herinstalleren) => een week voor de blok zit ik zonder mijn broodnodige rekenprogramma's Na de examens is het Ubuntu voor mij! |
Citaat:
Het zou misschien kunnen dat we de technologie niet meer kunnen volgen, dat zou kunnen. |
en online gamen met draadloos internet SUCKT, wat ze ook beweren...
laggen gelijk zot, 'connection interrupted'... plezant hoor. |
Citaat:
|
Dit forum zit vol nerds :|
|
Citaat:
'nuff said. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be