![]() |
Gezocht: aifoen.
Geachte medeforummers,
graag had ik geweten waar ik het volgende kan vinden? Een aifoen, of hoe je het ook schrijft. Ik weet zelfs niet eens wat ik mij daarbij moet voorstellen, het zal wel iets moderns zijn. Dus: -plaats; -kostprijs, ongeveer; -de grootte (kan dat in de koffer?) Het is voor de verjaardag van Yourky, mijn 16-jarige kleinzoon. Toen ik vroeg wat hij wilde hebben zij hij aifoen, maar ik zag aan zijn uitdrukking dat hij dat niet van mij verwacht, en nog meer van de reactie van zijn zuster, Shilrey, mijn 18-jarige kleindochter. Zij reageerde verontwaardigd, zo van: "maar zoiets vraag je toch niet". Dus ze verwachten het niet van mij, daarom wil ik het juist wel doen. Hun andere oma had hen vroeger een pleisteisentoe gegeven en die scoorde daarmee veel hoger dan ik. Ik wil dit nu vermijden en de andere oma voor zijn. Alle tips en waarschuwingen zijn welkom! Met dank bij voorbaat!!!!! |
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt voor de tip, Steven. |
WABLIEFT!!! Kost dat om en bij de 80 euro???
Ik denk dat ik me toch eens serieus zal bezinnen hoor!!! |
Citaat:
|
Een iPhone voor 80 euro? Waar? Waar? Zet er maar 100 opzij voor mij. Schoon kerstcadeau voor jan en alleman.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geef die klein mannen een nieuwjaarsbrief. Dan weten ze eens hoe dat voelt...
|
Citaat:
"Bij de Russen" zeiden we altijd. Maar is al een tijd opgedoekt Maar hoe heette die buurt nu al weer... :-( |
Citaat:
Maar ik zal het toch niet kopen, aangezien ik er te weinig of beter helemaal niks van af weet. |
Citaat:
|
Citaat:
16 en 18 jaar zijn geen kleine mannen meer hoor. Ze zouden het moeten horen... |
Citaat:
|
Citaat:
Nu geen geen ordinaire pils, maar een assortiment aan streekbieren ofzo... Daar kan je nooit kwaad mee doen. |
Ach, 16... toen was ik blij als ik 100 frang kreeg ;-)
|
Citaat:
Neen, ik zal ze geen slechte manieren aanleren. Wij zijn fatsoenlijke burgers, wij hebben geen bier in huis. Mijn man is zelfs sinds zijn huwelijjk, meer dan 40 jaar geleden, nooit meer een café binnengestapt. Dat noem ik een plichtsbewuste, verantwoordelijke man. Maar geen haar op mijn hoofed dat eraan denkt om mijn eigen kleikinderen bier als geschenk te geven. Ik geef dan nog liever geen geschenk!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be