![]() |
De politicus van het jaar
Wie vindt u in Belgie de beste politicus van het jaar?
|
Ne moeilijke. Het is niet zo een goed jaar geweest voor politiek.
Maar op wat beoordelen we? Ik vind Dewever bijvoorbeeld wel sterk in wat hij doet, maar ik ga er absoluut niet mee akkoord. Krijgt van mij bovendien nul voor staatsmanschap. |
Kris Peeters vind ik de beste politicus als staatsman, omdat hij het probleem van de deelstaten constructief aanpakt.
Bart Dewever vind ik de beste politicus, omdat hij consekwent is en doet wat hij zegt. |
Bart Dewever, de enige die afgelopen jaar iets gedaan heeft.
|
Citaat:
Als Fortis failliet was gegaan ,dan was de ramp niet te overzien geweest. Als spaarders en klanten niet meer aan hun geld kunnen komen ,wat gebeurt er dan? |
Rob Van de Velde, kamerlid van Lijst Dedecker (LDD)
voor zijn inzet voor de gedupeerden van gangsters Leterme & Reynders |
Ik nomineer de Vlaamse regering, omdat ze in moeilijke tijden toch probeert een degelijk economisch beleid te voeren.
|
Citaat:
|
Voor mij Yves Leterme ivm het veilig stellen van het spaargeld van de mensen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Marino Keulen!
|
Citaat:
Maar we weten allemaal beter... |
Citaat:
Citaat:
|
Mijn stem gaat naar Hans Van De Cauter. Een altruistische weldoener die weet wat er in de harten van de mensen leeft. Zijn verzoeningspolitiek is een waar voorbeeld voor alle amateurpolitiekers die een eengemaakt groot Bru... België in de weg staan met hun eeuwig streven naar autonomie, een efficienter bestuur, en een betere economie.
|
Citaat:
Moet je mij eens vertellen wat Leterme dan heeft gedaan. |
Citaat:
Meer op de achtergrond, maar zeer integere mensen: Monica de Coninck en Patrick Vankrunkelsven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be