![]() |
Alleen zitten met kerst en Nieuwjaar
Hoeveel mensen verdrinken nu weer in hun schuldgevoelens die mannen of vrouwen hun ex hebben veroorzaakt?
Hoeveel mensen hebben geen kansen gekregen en leven in deze donkere dagen met erg veel verdriet? Denken jullie als jullie feesten IN FAMILIE verband aan deze mensen die soms op straat leven,maar meer op hun eentje thuis duveltje382 |
Al dat idioot gezever van Kerstmis en Nieuwjaar gewoon afschaffen. Het is één grote commerciële toestand en bovendien maak ik lol wanneer ik dat wil, niet wanneer de kalender het me opdringt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is dus het familiefeest van 1 van de 2 partners. |
wie alleen is heeft dat doorgaans aan zichzelf te danken.
|
Citaat:
Dat vind ik wel raar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kerstavond telt. |
Zamenhoffeest, buurthuisfeest, familiefeest a+b, vaste eenzame, "De Hoevekerstmarkt"
& aansluitend winterwandelingen met kleinkinderen.. tot de schooltijd (eindelijk weer aanbreekt). De eenzamen hebben eigenlijk normaal gelegenheid te over om hun stoute schoenen aan te trekken en eventueel zelf iets te organizeren. Sinjoren zijn dubbel bevoordeeld : als de kerst tegenslaat is er nog altijd "verloren maandag" en zijn gulle cafébazen. Er is ook een keerzijde aan de blinkend schijnende medaille : alle "familiedoden" stierven in deze tijd van donkere dagen ... hun schaduwen zitten mee aan de feesttafel. |
Wie geen vrienden of familie heeft om kerst en nieuwjaar te vieren moet maar naar de vtm kerstspecials liggen kijken ofzo.
en zien dat ge tegen volgen jaar wel vrienden/familie hebt |
Citaat:
|
Jij moet toch een triestige vent zijn om mee samen te leven hoor, amai.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De kerstdagen zijn de meest donkere dagen van het jaar. Dit werkt op het gemoed van de mensen. Maak het zelf gezellig. Doe dingen die je alleen op speciale dagen wil doen. Nodig andere alleenstaanden uit. Het nummer 106 blijft beschikbaar. Niemand is graag alleen heel de tijd. Sterkte
|
Citaat:
Maar ik weet wel heel zeker dat er veel mensen(en zeker oudere mensen) alleen zitten die avond |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be