![]() |
Jihad : Filip Dewinter opnieuw met de dood bedreigd !
Op het internet circuleert een filmpje waarin een jonge moslim
http://nl.youtube.com/watch?v=zY_YX8-CCB4 doodsbedreigingen uit aan het adres van Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter. Dat laat de politicus zelf weten. "Als Filip Dewinter niet oppast met wat hij zegt en wat hij doet, als hij zijn acties tegen de moskeeën niet stopzet, dan zijn zijn dagen geteld", verklaart de jongeman in de video die werd opgenomen met een verborgen camera in een moskee in Antwerpen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...tfilmpje.dhtml Hoe ver is het kunnen komen ? Die vuile CD&V en VLD clan wil nog meer economische vluchtelingen regulariseren :twisted: 5 na 12 |
Citaat:
|
Citaat:
Laat staan dat je strontberichten herkent... |
De linkse tak roept om ter hardst dat het niet waar is. Tuurlijk is het zo wel. De islam bevat het meest aantal terroristen omdat het jihad opdringt. It is a way of living.
|
Citaat:
|
Straks moeten ze gans de Spa verdenken van medeplichtigheid, want die twee partijen zijn nu precies al jaar en dag water en vuur.
|
Citaat:
:cheer: Weg met het VB! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg toch duidelijk: "volgens mij". Ik zeg niet: "dat filmpje is vervalst". |
Citaat:
:cheer: Thuislanden! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
flauw filmpje, geen groot nieuws. natuurlijk zijn er mensen van een extreme kant die personen van de complete tegenpool dood wensen en omgekeerd.
wie is die kerel trouwens? who cares.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is al goed, seffes gaan we nog beginnen te knuffelen
|
pfff, dat filmpje heeft 'stemmingmakerij' written all over it.
de dreigende muziek, de geschreven tekst, de suggestieve vragen aan een moslimsnotaapke van 17... echt goed hun best gedaan. :roll: werk van een bende rechtse (volwassen?) pubers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be