Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   BUB en haar bondgenoten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=116201)

ossaert 16 december 2008 14:43

BUB en haar bondgenoten

Sinds kort heeft de BUB een vernieuwde site, met ook een rubriekje 'Bondgenoten'. Een mens zou zich echter kunnen afvragen op welke gronden die 'bondgenoten' geselecteerd worden. Eén zo'n bondgenoot die vermeld wordt, is de site www.ilovebelgians.be. Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe deze door de ongetwijfeld strenge screening van het BUB-hoofdkwartier is geraakt...

liberalist_NL 17 december 2008 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ossaert (Bericht 3862615)
Sinds kort heeft de BUB een vernieuwde site, met ook een rubriekje 'Bondgenoten'. Een mens zou zich echter kunnen afvragen op welke gronden die 'bondgenoten' geselecteerd worden. Eén zo'n bondgenoot die vermeld wordt, is de site www.ilovebelgians.be. Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe deze door de ongetwijfeld strenge screening van het BUB-hoofdkwartier is geraakt...

De BUB is net zo goedkoop als de Waalse ingezakte industrie waar hun ideologie vandaan komt.

Zwartengeel 17 december 2008 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ossaert (Bericht 3862615)

Met alle respect, maar nieuws over de 'partij' BUB hoort wat mij betreft stilaan eerder thuis in K&K.

lollysticky 17 december 2008 20:23

schitterende site wel! zo'n uitgebouwde beweging die 'ilovebelgians' :lol:

Burkide 17 december 2008 20:25

Ben ik de enige die het meteen opviel dat Olivier Maingain niet op hun lijstje met vijanden staat, maar Van Cauwenberghe (Waals autonomist) weer wel?

Alhoewel... het grootste mysterie is waarom Degrelle ook op dat lijstje staat...

Zwartengeel 17 december 2008 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3865430)
Ben ik de enige die het meteen opviel dat Olivier Maingain niet op hun lijstje met vijanden staat, maar Van Cauwenberghe (Waals autonomist) weer wel?

Helemaal niet zo verwonderlijk, aangezien www.bruxsel.org ook op hun lijstje met bondgenoten staat. Een organisatie die zich als een fervent verdediger van het Brussels gewest opstelt en dus de facto federalistisch georiënteerd is. Geen probleem echter voor de BUB, aangezien Hans hier een tijdje terug al erkende:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak (Bericht 3816303)
Het enige gewest dat in de huidige institutionele constellatie een goede zaak is, is het Brussels gewest.

Waarmee hij nogmaals niet mis liet verstaan wat de ware bedoelingen van de BUB zijn: de Franco-Brusselse elite dienen en niets anders. Het FDF is dus helemaal geen vijand van de BUB; integendeel, het zijn de facto gelijkgestemde geesten, die via een zo groot en sterk mogelijk Brussels gewest de Belgische kolonisatiepolitiek over Vlaanderen en Wallonië willen bestendigen.

Weezer 17 december 2008 22:36

Wat te denken van www.1830.be ?

lollysticky 17 december 2008 23:37

volgens mij is hans het geld uit de clubkas (een partijkas kan je het niet noemen, er zit geen volk bij de partij niewaar!) aan het spenderen met het opzetten van fake websites!

Goebbels kan er niet aan tippen! (en ik doel hier enkel op het propaganda-genie zonder enige link naar de nazi-gerelateerd gedoe, effe ter info).

Mr. Orange 17 december 2008 23:53

Ik dacht eerst dat IloveBelgians een homosite was. Blijkbaar iets te rap over geweest.

Pelgrim 18 december 2008 01:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 3865353)
De BUB is net zo goedkoop als de Waalse ingezakte industrie waar hun ideologie vandaan komt.

Ik vind dat een zware belediging aan het adres van het Waalse volk.

ossaert 18 december 2008 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3865822)
Goebbels kan er niet aan tippen! (en ik doel hier enkel op het propaganda-genie zonder enige link naar de nazi-gerelateerd gedoe, effe ter info).

Ik had er nog niet aan gedacht, maar je zou je inderdaad de vraag kunnen stellen of deze sites er niet bewust bij gezet zijn, om de indruk te wekken dat de 'Belgische beweging' net iets ruimer en massaler is dan veel mensen -kwaadwilligen, uiteraard- zouden denken.

Burkide 18 december 2008 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3865685)
Helemaal niet zo verwonderlijk,

Ik heb gezegd dat het me opviel, niet dat het me verbaasde ;-)

AdrianHealey 18 december 2008 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3865685)

Waarmee hij nogmaals niet mis liet verstaan wat de ware bedoelingen van de BUB zijn: de Franco-Brusselse elite dienen en niets anders. Het FDF is dus helemaal geen vijand van de BUB; integendeel, het zijn de facto gelijkgestemde geesten, die via een zo groot en sterk mogelijk Brussels gewest de Belgische kolonisatiepolitiek over Vlaanderen en Wallonië willen bestendigen.

Gij hebt altijd zo'n gigantisch hoog NWO karakter in uw posts, he.

driewerf 18 december 2008 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ossaert (Bericht 3866218)
Ik had er nog niet aan gedacht, maar je zou je inderdaad de vraag kunnen stellen of deze sites er niet bewust bij gezet zijn, om de indruk te wekken dat de 'Belgische beweging' net iets ruimer en massaler is dan veel mensen -kwaadwilligen, uiteraard- zouden denken.

kwaadwilligen? Slechte Belgen, zal je bedoelen!

HAMC 18 december 2008 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3865430)

Alhoewel... het grootste mysterie is waarom Degrelle ook op dat lijstje staat...

Degrelle heeft contact gehad met Koen Dillen.

Je weet toch dat iedereen die contact heeft met de familie Dillen automatisch in de Belgische ban wordt geslagen.

Inderdaad, zelfs Belgische iconen zoals Degrelle.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be