![]() |
Londerzeel verbiedt burkini in zwembad
De gemeente Londerzeel gaat vanaf 1 januari in haar zwembad de burkini verbieden. Het verbod komt er om hygiënische redenen.
Aldus Het Laatste Nieuws van vandaag Ik ben benieuwd of het CGKR gaat reageren. De haatcampagnes tegen de ongelovigen (= de Westerlingen) van moslimjihadiste annex PS-klant-aan-de-dop Malika El-Aroud lieten hen koud. |
:shock: zijn er in Londerzeel burkinisten?
|
Potje moslim bashen?
*zucht* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar nee lieve jongen, nog nooit van wederwoord gehoord? Je mag in een forum ook bij het onderwerp van de draad blijven hoor voor het geval je het niet wist. At your service. Zonder dank. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er mis mee dit ter discussie te stellen?
Mensen hebben hier geleerd zich niet te schamen over hun lichaam en vrouwen moeten niet met kleding en al een zwembad in. IK vind dit een vorm van islalimisering en vind dat terecht dit soort Islamitische kledij in zwembaden verboden wordt. DE samenleving hoort zich niet aan te passen aan islam maar wel moslims aan de samenleving; dus ben je welkom in een zwembad met aangepaste kledij een een burkini is dit niet; eenvoudig toch? Bovendien en dit voor alle duidelijkheid; islam zet steeds deze samenleving ter discussie en niet andersom; dus bespaar met het bashengejammer. |
Citaat:
Ik weet wat je bedoelt, maar het is wel onhandig geformuleerd. Een flink deel van de bevolking - vooral de vrouwen - schaamt zich over hun lichaam (meestal te dik naar hun normen). |
Citaat:
|
Het kan me wel wat schelen dat vrouwen op basis van een religie waarmee ik niets heb, een zwembad induiken met kledij die zogenaamd 'zedelijk'is omdat vrouwen hun lijf nu eenmaal gehoren te bedekken.
En dan liefst nog kirrend onder mekaar, want gemengd verkeer mag ook niet. Tussen haakjes; neemt u het ook voor me op als in in Saoudi Arabie met een tanga het zwembad induik of meent u dat ik daar mij moet aanpassen aan de visie op vrouwen? Of heb ik minder rechten omdat mijn overtuiging niet 'Goddelijk' is? |
kiko dat is waar maar zelfs mijn vriendinnen vinden daarom nog niet dat een ideologie moet bepalen dat zijn hun lijf horen te bedekken ; dat is het punt en niet de eeuwige onzekerheid van vrouwen.( die menig man trouwens deelt!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be