Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Londerzeel verbiedt burkini in zwembad (https://forum.politics.be/showthread.php?t=116219)

Haarscherp 16 december 2008 19:42

Londerzeel verbiedt burkini in zwembad

De gemeente Londerzeel gaat vanaf 1 januari in haar zwembad de burkini verbieden. Het verbod komt er om hygiënische redenen.

Aldus Het Laatste Nieuws van vandaag

Ik ben benieuwd of het CGKR gaat reageren. De haatcampagnes tegen de ongelovigen (= de Westerlingen) van moslimjihadiste annex PS-klant-aan-de-dop Malika El-Aroud lieten hen koud.

PollyCorrect 16 december 2008 19:45

:shock: zijn er in Londerzeel burkinisten?

Rhiannon 16 december 2008 19:45

Potje moslim bashen?

*zucht*

Haarscherp 16 december 2008 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rhiannon (Bericht 3863356)
Potje moslim bashen?

*zucht*

Potje CGKR bashen natuurlijk.

Rhiannon 16 december 2008 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haarscherp (Bericht 3863365)
Potje CGKR bashen natuurlijk.

Net wat we nodig hadden op dit forum.

Haarscherp 16 december 2008 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rhiannon (Bericht 3863369)
Net wat we nodig hadden op dit forum.

Inderdaad, dat eeuwige linkse gefluim wordt eentonig.

gomer 16 december 2008 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rhiannon (Bericht 3863356)
Potje moslim bashen?

*zucht*

Potje autochtone mensen bashen zucht :twisted:

Rhiannon 16 december 2008 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haarscherp (Bericht 3863378)
Inderdaad, dat eeuwige linkse gefluim wordt eentonig.

Tja, Shaddy, dan vraag ik me af wat je steeds weer op dit verwerpelijke linkse forum komt zoeken, ondanks je permanente verbanning...

Haarscherp 16 december 2008 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rhiannon (Bericht 3863480)
Tja, Shaddy, dan vraag ik me af wat je steeds weer op dit verwerpelijke linkse forum komt zoeken, ondanks je permanente verbanning...

Tja, Madame Soleil, wat kom jij op dit verwerpelijke forum zoeken als je geen vrijheid van meningsuiting kunt verdragen?

Rhiannon 16 december 2008 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haarscherp (Bericht 3863499)
Tja, Madame Soleil, wat kom jij op dit verwerpelijke forum zoeken als je geen vrijheid van meningsuiting kunt verdragen?

Je vergist je deerlijk. Ik heb geen enkel probleem met vrijheid van meningsuiting. Jij klaarblijkelijk wel...

Haarscherp 16 december 2008 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rhiannon (Bericht 3863506)
Je vergist je deerlijk. Ik heb geen enkel probleem met vrijheid van meningsuiting. Jij klaarblijkelijk wel...

Ikke?
Maar nee lieve jongen, nog nooit van wederwoord gehoord?
Je mag in een forum ook bij het onderwerp van de draad blijven hoor voor het geval je het niet wist. At your service. Zonder dank.

kiko 16 december 2008 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haarscherp (Bericht 3863350)
De gemeente Londerzeel gaat vanaf 1 januari in haar zwembad de burkini verbieden. Het verbod komt er om hygiënische redenen.

Aldus Het Laatste Nieuws van vandaag

Ik ben benieuwd of het CGKR gaat reageren.

Ze zullen niet reageren.

Rhiannon 16 december 2008 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haarscherp (Bericht 3863523)
Je mag in een forum ook bij het onderwerp van de draad blijven

Mogen of moeten?

alice 16 december 2008 20:54

Wat is er mis mee dit ter discussie te stellen?
Mensen hebben hier geleerd zich niet te schamen over hun lichaam en vrouwen moeten niet met kleding en al een zwembad in.
IK vind dit een vorm van islalimisering en vind dat terecht dit soort Islamitische kledij in zwembaden verboden wordt.
DE samenleving hoort zich niet aan te passen aan islam maar wel moslims aan de samenleving; dus ben je welkom in een zwembad met aangepaste kledij een een burkini is dit niet; eenvoudig toch?
Bovendien en dit voor alle duidelijkheid; islam zet steeds deze samenleving ter discussie en niet andersom; dus bespaar met het bashengejammer.

kiko 16 december 2008 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 3863587)
Wat is er mis mee dit ter discussie te stellen?
Mensen hebben hier geleerd zich niet te schamen over hun lichaam.

Nou dat is er ook wel wat over.

Ik weet wat je bedoelt, maar het is wel onhandig geformuleerd. Een flink deel van de bevolking - vooral de vrouwen - schaamt zich over hun lichaam (meestal te dik naar hun normen).

Rhiannon 16 december 2008 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 3863587)
dus ben je welkom in een zwembad met aangepaste kledij een een burkini is dit niet; eenvoudig toch?

Is dat zo eenvoudig? Wie bepaalt wat 'aangepaste kledij' in een zwembad? Wat kan het jou schelen wat anderen in een zwembad dragen?

alice 16 december 2008 21:27

Het kan me wel wat schelen dat vrouwen op basis van een religie waarmee ik niets heb, een zwembad induiken met kledij die zogenaamd 'zedelijk'is omdat vrouwen hun lijf nu eenmaal gehoren te bedekken.
En dan liefst nog kirrend onder mekaar, want gemengd verkeer mag ook niet.
Tussen haakjes; neemt u het ook voor me op als in in Saoudi Arabie met een tanga het zwembad induik of meent u dat ik daar mij moet aanpassen aan de visie op vrouwen?
Of heb ik minder rechten omdat mijn overtuiging niet 'Goddelijk' is?

alice 16 december 2008 21:29

kiko dat is waar maar zelfs mijn vriendinnen vinden daarom nog niet dat een ideologie moet bepalen dat zijn hun lijf horen te bedekken ; dat is het punt en niet de eeuwige onzekerheid van vrouwen.( die menig man trouwens deelt!)

Sus Iratus 16 december 2008 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rhiannon (Bericht 3863647)
Is dat zo eenvoudig? Wie bepaalt wat 'aangepaste kledij' in een zwembad? Wat kan het jou schelen wat anderen in een zwembad dragen?

Heel veel, vooral waar het de hygiëne betreft. Hoe groter de zwemgewaden, hoe groter de kans op allerlei vieze beestjes in het water. En het is in de meeste, zo niet alle zwembaden niet voor niets verplicht om alvorens het water in te gaan, dat men immers met alle anderen deelt, een douche te nemen teneinde zoveel mogelijk potentiële ziektekiemen weg te spoelen.

Haarscherp 16 december 2008 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rhiannon (Bericht 3863647)

Aangepaste kledij? Gaat u zwemmen in uw driedelig pak? 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be