Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Zotten bij het VB (https://forum.politics.be/showthread.php?t=116244)

ZERO 17 december 2008 11:28

Zotten bij het VB

Nu ben ik niet direct een van die geobsedeerde/gefrustreerde anti-VB'ers(Het VB is mij partij niet, maar ze heeft bestaansrecht en recht op een afwijkende mening).

Maar sommigen bij het VB doen wel erg veel moeite om zich in dat CalimeroComplex te nestelen.
Filip de Man(altijd iemand geweest die veel te graag te ver gaat) pleit er, na de dramatische zaak van Nieuwenhuysen, (al dan niet ironisch) voor de invoering van Frenologie.

-(als het ironisch is)Zoiets is totaal ongepast bij een menselijk drama
-(als hij het ernstig meent)Staat wetenschappelijk gezien op hetzelfde niveau als 6 000 jaar geleden liepen mensen en dino's tesamen rond.
-Overigens is het smoelwerk van Filip de Man ook niet je dat. En volgens Lombroso is hij dus iemand met een lelijk karakter(zou wel 't een en ander verklaren).

Wordt het niet eens tijd dat het VB zijn eigen rangen gaat uitmesten(Grote Kuis om het met hun eigen woorden te zeggen) indien zij op een serieuze manier aan politiek wil doen

Steben 17 december 2008 11:31

Frenologie?
What the ...!

Dat 'em lid wordt van de PvdA kazi's in Nederland met hun wetten voor ongeschikte moeders...

Anna List 17 december 2008 11:46

dat Valkeniers dien typ es eindelijk buitenkiepert hé ...

Steben 17 december 2008 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 3864403)

De Man, is dat niet "de man" van Dewinter?

Anna List 17 december 2008 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 3864405)
De Man, is dat niet "de man" van Dewinter?

15 jaar geleden wel, maar ik betwijfel sterk of dat nu nog zo is, Dewinter is weldegelijk de man achter de verbredingen hoor ... die gaat daar ook ni mee lachen

probleem is wsl dat Deman in Brussel zit ... en daar persoonlijk nogal sterk staat ... desalniettemin, het zou een schone opkuis zijn.

Zwartengeel 17 december 2008 12:26

Citaat:

²

Binnenkort kan hij misschien ook zo'n voorstel doen op schaamhaarcontrole? :-)

system 17 december 2008 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZERO (Bericht 3864389)
Nu ben ik niet direct een van die geobsedeerde/gefrustreerde anti-VB'ers(Het VB is mij partij niet, maar ze heeft bestaansrecht en recht op een afwijkende mening).

Maar sommigen bij het VB doen wel erg veel moeite om zich in dat CalimeroComplex te nestelen.
Filip de Man(altijd iemand geweest die veel te graag te ver gaat) pleit er, na de dramatische zaak van Nieuwenhuysen, (al dan niet ironisch) voor de invoering van Frenologie.

-(als hij het ernstig meent)Staat wetenschappelijk gezien op hetzelfde niveau als 6 000 jaar geleden liepen mensen en dino's tesamen rond.
-Overigens is het smoelwerk van Filip de Man ook niet je dat. En volgens Lombroso is hij dus iemand met een lelijk karakter(zou wel 't een en ander verklaren).

Wordt het niet eens tijd dat het VB zijn eigen rangen gaat uitmesten(Grote Kuis om het met hun eigen woorden te zeggen) indien zij op een serieuze manier aan politiek wil doen

Verwondert u dat nu dat mensen uit het VB pleiten voor het terug invoeren van de frenologie? Ik vind dit eerder normaal voor die partij. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Maar of ze het deze keer zo gemakkelijk zullen hebben als Adolf in zijn tijd, is maar zeer de vraag.

FDM 17 december 2008 12:52

is van Filip de Man ook ))

Tamam 17 december 2008 13:05

dezelfde De Man die een artikel eens eindigde met "..en nu nog bloed en bodem".

Tamam 17 december 2008 13:07

nog zo'n goeie grap van op z'n website:

"Marokkanen en Turken willen niet dat hun vrouwen gefilmd worden. Ik zou het ook niet doen."

Jazeker 17 december 2008 13:08

Citaat:

3

An Arkos 17 december 2008 13:20

Onze lokale nsa crew komt de Man steunen binnen 3, 2,

Pietje 17 december 2008 13:21

Citaat:

Heeft die Valkeniers dan de power om dit "solo" eigenhandig te doen ???
Wenst hij dat überhaupt te doen ???
Het feit dat veel VB-ers op De Man stemmen, zegt evenveel over die kiezers, dan over De Man zelf.

Honoré gepluimd 17 december 2008 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos (Bericht 3864535)
Onze lokale nsa crew komt de Man steunen binnen 3, 2,

:rofl:
Moest je ook maar iets kennen van de N-SA-ideologie zou je weten dat een figuur als De Man op geen steun moet rekenen van N-SA.

Lincoln 17 december 2008 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZERO (Bericht 3864389)

Fillip de man heeft ook nogal een rare gezicht...hij zou wel eens de miss zijn van de lelijksten !

Metternich 17 december 2008 17:40

Belachelijk gewoon dat überhaupt iemand frenologie nog serieus neemt.

Steben 17 december 2008 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 3865140)
Belachelijk gewoon dat überhaupt iemand frenologie nog serieus neemt.

Mijn probleem met het VB is dan ook vooral dat inderdaad een deel van die partij gewoonweg belachelijk is.

HAMC 17 december 2008 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steben (Bericht 3865164)
Mijn probleem met het VB is dan ook vooral dat inderdaad een deel van die partij gewoonweg belachelijk is.

Goed voor u dan dat er andere partijen zijn waarvan een deel ernstig is.

DenDane 17 december 2008 18:43

Citaat:

Het stemmenkannon van Vilvoorde ? Met als ik mij niet vergis meer dan 40% van de stemmen ? Ze zijn nog niet zot bij het VB....
Voor de rest kan ik moeilijk oordelen over het artikel....zijn website laad niet op het werk :cry:

Max van Dietschland 17 december 2008 18:58

Citaat:

Wie nog allemaal ? Blijft er straks nog wel iemand over :lol:

Soit ze doen maar...

Moest het van mij zijn vliegt die liberale zooi buiten en komen de radicale nationalisten, solidaristen en zelfs neo-fascisten opnieuw binnen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be