![]() |
Vlaams politicus van het jaar?
Wie verdient volgens jou de titel "Vlaams politicus van het jaar"?
In Nederland is Wouter Bos tot politicus van het jaar verkozen. |
Bettina Geysen & Bert Anciaux ! ! ! ! Geef hen nog een kans! Geef hen nog een kans!
![]() ![]() |
Ik zou François van Hoobrouck nomineren, maar waarschijnlijk zou hij dat zien als een Vlaamse provocatie en een poging tot annexatie van Brussel.
|
Toine Degeter.
|
Citaat:
|
ik heb gedacht en ik heb getwijfeld:
genomineerd waren Dirk Van Mechelen, Marino Keulen, Michel Baert en Ward De Bever. Tis de laatste geworden. |
ik ga voor Bart De Wever en Dirk Van Mechelen :)
|
Citaat:
Goede keuze. :-D |
De Gucht. Of De Croo misschien....
|
Citaat:
de gucht, mister fortis-aandeel? de croo, die minister die de meeste 'diensten' verleent aan de bevolking (cliëntelisme), de grootste sjoemelaar dus. Kijk eens naar de documentaire van canvar wanneer ze zijn huis bezoeken. Gans zijne kelder staat vol met 'dossiers' van 'mensen die hij geholpen heeft toen ze naar hem kwamen'... |
Citaat:
|
Mario Keulen
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon om hen te pesten. |
FDW al zal dat pas in 2009 duidelijk worden.
natuurlijk ook om iedereen ne neus te zetten :) |
Yves Leterme!
En Dedecker mag pannekoek van het jaar worden. |
Citaat:
Ondanks het feit dat deze analyse wiskundig onwerlegbaar is ben ik het met VDK ook helemaal eens wegens FDW's standvastigheid, politieke eerlijkheid, consequentie en zijn eeuwige strijd voor onze principiële waarden en normen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Euh... Verhofstadt was de wafel van het jaar. Gennez de boterham met choco. Di Rupo het pistache-ijsje. En Filip De Winter de bon bonbon Napoléon van 8 oktober 2006. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be