![]() |
Ook in Nederland worden buschauffeurs geterroriseerd door cultuurverrijkers
Citaat:
|
Verbazend dat ze in nederland minderjarige tonen. :-o Groot gelijk dat zouden ze hier ook mogen doen. Hang de hangjongeren aan de schandpaal. ;-) Wedden dat hun religie de brave islaam is. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet Gomer gelijk geven, Ephesus. Het spijt me voor de 'goede' moslims, maar wij hebben de islam nu eenmaal van zijn slechte kant leren kennen. Al voor 11/09 waren er spanningen met Marokkaanse jongeren hier in België. En jammer nu niet dat ik nine eleven aanhaal en daarmee alle moslims misschien over een kam scheer. Sorry, ik ben Duitser en in de geschiedenislessen werd er ook geen moeite genomen om tussen nazis en Duitsers te onderscheiden. En men wist heel goed wie en wat ik was. En als je nu zegt, dat dat terecht is, dat de Duitsers hier ook grote schade hebben aangericht, dan geef ik je gelijk maar zeg meteen ook dat - op kleinere schaal natuurlijk en in principe niet vergelijkbaar - ook schade aangericht werd door Marokkanen/moslims. DeLijn kan er een liedje van zingen.
A propos: komt je familie uit Ephesos? Ik zou daar graag eens de Artemiszuil gaan bezoeken. men kan daar toch ook zeker kleine "Artemis van Ephesos"-beeldjes kopen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
amen elk weldenken mens zal dit beamen |
Groot gelijk, Sus Iratus.
Filosoof, tolerantie is een goed ding, maar moeten we elk incident waaraan moslims schuld zijn verzwijgen om niet het risico te lopen dat de autochtone bevolking alle moslims over een kam gaat scheren? Sorry, ik kan uw redenering niet volgen. |
Indien sommigen niets ernstig kunnen vinden blazen ze een onnozel incidentje buiten proporties op, maar haat zaaien zullen ze, mordicus steeds opnieuw, die beroepshaters van die haatpartij.
|
Citaat:
PS, krijg ik in die andere draad nog antwoord van u op post #123? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik begrijp u écht niet, al probeer ik het wel. Telkens er iets voorvalt met allochtonen die zich weer met geweld profileren zijn het kleine incidenten die uit proportie geslagen worden en wanneer er een allochtoon in uw opzicht ook maar ietwat bekritiseerd wordt springt u op uw paard om ten strijde te trekken. U geeft mij hierdoor steeds weer de indruk dat u, óf dit alles goedkeurd, óf zelf één van die losgeslagen personen vertegenwoordigd. U bekijkt het leven met 2 maten en gewichten. Het kan toch niet dat u sommige dingen hard veroordeeld als grote wereldverbeteraar en andere dingen gaat afschuiven als banaal? |
Jawel dat kan wel; mensen die dit doen vinden zichzelf politiek correct
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het leger mag je echter inschakelen aan de grenzen van Europa, om er op tot te zien dat ze niet terugkomen, met een aantal anderen van hun slag in het kielzog ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be