Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Ook in Nederland worden buschauffeurs geterroriseerd door cultuurverrijkers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=116323)

Sus Iratus 18 december 2008 16:38

Ook in Nederland worden buschauffeurs geterroriseerd door cultuurverrijkers

Citaat:

Buschauffeuse in Utrecht beledigd en bespuwd

Utrecht • Een groepje tot nu toe onbekende jongens heeft op zondagavond 14 september 2008 een buschauffeuse van het GVU beledigd en bespuwd. De politie zoekt die jongens en vraagt uw medewerking.

Die avond omstreeks 21.25 uur stopt de buschauffeuse van lijn 7 bij de halte op de Marco Pololaan ter hoogte van het winkelcentrum. Daar krijgt ze te maken met een groepje jonge knapen. Ze hebben geen kaartje maar stappen in en geven een abonnement door aan elkaar.

De chauffeuse zegt dat ze de bus uit moeten. Dan beginnen de jongens moeilijk te doen. Ze schelden de vrouw uit. Eentje maakt haar uit voor hoerenmoeder. Dan gaan ze toch weg. Een van hen spuugt de chauffeuse in haar gezicht. De jongens lopen lachend weg en steken hun middelvinger op.

Signalement
Het gaat om vijf jongens. Ze zijn tussen de 12 en 15 jaar en vermoedelijk met een Noord-Afrikaanse achtergrond. De jongen met de witte pet is degene die heeft gespuugd. Hij is de langste van het stel.

Mensen met informatie die kan helpen bij het oplossen van deze zaak, kunnen de Opsporingstiplijn van de politie bellen. Het telefoonnummer is 0800-6070. Anoniem een tip geven kan ook. Bel dan 0800-7000. Beide zijn gratis nummers.

bron
Het zoveelste 'fait diversje' van cultuurverrijkende elementen. Ook in Nederland is dit soort zaken tegenwoordig schering en inslag. En de kl**tzakjes weten dat ze met hun schofterige gedrag er 9 van de 10 zonder straf nog mee wegkomen ook.

gomer 18 december 2008 17:49

Verbazend dat ze in nederland minderjarige tonen. :-o Groot gelijk dat zouden ze hier ook mogen doen. Hang de hangjongeren aan de schandpaal. ;-) Wedden dat hun religie de brave islaam is. :lol:

Ephesus 19 december 2008 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gomer (Bericht 3867100)
Verbazend dat ze in nederland minderjarige tonen. :-o Groot gelijk dat zouden ze hier ook mogen doen. Hang de hangjongeren aan de schandpaal. ;-) Wedden dat hun religie de brave islaam is. :lol:

Wedden dat u niet eens de moeite heb gedaan om de Islam te leren kennen :lol:.

gomer 19 december 2008 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ephesus (Bericht 3868950)
Wedden dat u niet eens de moeite heb gedaan om de Islam te leren kennen :lol:.

Spijtig genoeg wel. :cry: De muslims hebben zulk een grote haat tegenover het westen dat integreren nooit mogelijk zal zijn.

Heiden 21 december 2008 21:53

Ik moet Gomer gelijk geven, Ephesus. Het spijt me voor de 'goede' moslims, maar wij hebben de islam nu eenmaal van zijn slechte kant leren kennen. Al voor 11/09 waren er spanningen met Marokkaanse jongeren hier in België. En jammer nu niet dat ik nine eleven aanhaal en daarmee alle moslims misschien over een kam scheer. Sorry, ik ben Duitser en in de geschiedenislessen werd er ook geen moeite genomen om tussen nazis en Duitsers te onderscheiden. En men wist heel goed wie en wat ik was. En als je nu zegt, dat dat terecht is, dat de Duitsers hier ook grote schade hebben aangericht, dan geef ik je gelijk maar zeg meteen ook dat - op kleinere schaal natuurlijk en in principe niet vergelijkbaar - ook schade aangericht werd door Marokkanen/moslims. DeLijn kan er een liedje van zingen.

A propos: komt je familie uit Ephesos? Ik zou daar graag eens de Artemiszuil gaan bezoeken. men kan daar toch ook zeker kleine "Artemis van Ephesos"-beeldjes kopen?

filosoof 21 december 2008 23:36

Citaat:

Het gaat om vijf jongens. Ze zijn tussen de 12 en 15 jaar en vermoedelijk met een Noord-Afrikaanse achtergrond. De jongen met de witte pet is degene die heeft gespuugd. Hij is de langste van het stel.
Wat een wereldschokkend feit, stuur het leger, de NATO, de VN vredesmacht!

gomer 21 december 2008 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3872710)

Een degelijk beleid zou al voldoende mogen zijn.

filosoof 21 december 2008 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gomer (Bericht 3872716)
Een degelijk beleid zou al voldoende mogen zijn.

Niet elk klein onnozel incidentje opblazen nog beter.

Sus Iratus 22 december 2008 00:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3872721)

Wel als dat kleine onnozele incidentje, een fait diversje eigenlijk, deel uitmaakt van een hele serie van kleine onnozele incidentjes, met telkens weer hetzelfde [censuur]-volk in de rol van daders. Dat is in België zo en dat is in Nederland zo, en zal waarschijnlijk in alle landen waar dit volk is neergestreken zo zijn.

gomer 22 december 2008 00:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 3872805)
Wel als dat kleine onnozele incidentje, een fait diversje eigenlijk, deel uitmaakt van een hele serie van kleine onnozele incidentjes, met telkens weer hetzelfde [censuur]-volk in de rol van daders. Dat is in België zo en dat is in Nederland zo, en zal waarschijnlijk in alle landen waar dit volk is neergestreken zo zijn.

amen elk weldenken mens zal dit beamen

Heiden 22 december 2008 14:39

Groot gelijk, Sus Iratus.

Filosoof, tolerantie is een goed ding, maar moeten we elk incident waaraan moslims schuld zijn verzwijgen om niet het risico te lopen dat de autochtone bevolking alle moslims over een kam gaat scheren? Sorry, ik kan uw redenering niet volgen.

filosoof 22 december 2008 14:51

Indien sommigen niets ernstig kunnen vinden blazen ze een onnozel incidentje buiten proporties op, maar haat zaaien zullen ze, mordicus steeds opnieuw, die beroepshaters van die haatpartij.

Sus Iratus 22 december 2008 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3873647)
Indien sommigen niets ernstig kunnen vinden blazen ze een onnozel incidentje buiten proporties op, maar haat zaaien zullen ze, mordicus steeds opnieuw, die beroepshaters van die haatpartij.

... en zo steekt filosoof wederom zijn kop in het zand, en doet een maatschappelijke tendens, waarbij het vrijwel altijd (Marokkaanse) moslims zijn die verbaal en fysiek geweld tegen bus- tram en treinpersoneel uitoefenen, af als 'een onnozel incidentje'... Vooral zo doorgaan met de problemen ontkennen.

PS, krijg ik in die andere draad nog antwoord van u op post #123?

Savatage 22 december 2008 15:05

Citaat:

Mochten het nu blanke autochtonen zijn die een allochtone buschauffeuse bespuwen dan was je reactie wel anders geweest ;-)

gomer 22 december 2008 15:42

Citaat:

De haat van uw posts druipen eraf. Haat t.o.v. mensen die de islamcultuur en religie niet voor heilig nemen. Kijk eens in je eigen boezem als het over haat gaat.

bentje 22 december 2008 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3872721)

Citaat:

Ik begrijp u écht niet, al probeer ik het wel.
Telkens er iets voorvalt met allochtonen die zich weer met geweld profileren zijn het kleine incidenten die uit proportie geslagen worden en wanneer er een allochtoon in uw opzicht ook maar ietwat bekritiseerd wordt springt u op uw paard om ten strijde te trekken.
U geeft mij hierdoor steeds weer de indruk dat u, óf dit alles goedkeurd, óf zelf één van die losgeslagen personen vertegenwoordigd.
U bekijkt het leven met 2 maten en gewichten.
Het kan toch niet dat u sommige dingen hard veroordeeld als grote wereldverbeteraar en andere dingen gaat afschuiven als banaal?

alice 22 december 2008 17:05

Jawel dat kan wel; mensen die dit doen vinden zichzelf politiek correct

daiwa 23 december 2008 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alice (Bericht 3874065)
Jawel dat kan wel; mensen die dit doen vinden zichzelf politiek correct

Maar daarom zijn ze het nog niet.

barbaar 23 december 2008 07:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 3866888)
Het zoveelste 'fait diversje' van cultuurverrijkende elementen. Ook in Nederland is dit soort zaken tegenwoordig schering en inslag. En de kl**tzakjes weten dat ze met hun schofterige gedrag er 9 van de 10 zonder straf nog mee wegkomen ook.

Wat ik al verbazend vind van die busbestuurdster is haar moedig gedrag en dat ze daar heelhuids mee weggekomen is. In Belgische grote steden had ze waarschijnlijk een pak slaag gekregen van dat gedegenereerd gespuis...Wat kost een mensenleven in België ? De prijs van een ticket voor een voetbalmatch ?

barbaar 23 december 2008 07:09

Citaat:

Nee, gewoon de politie : tuig eens flink ineentimmeren, arresteren, en opsluiten in een verbeteringsgesticht voor een jaartje. Recidive ? Géén Europees paspoort als ze 18 worden. De deur uit. De E.U. uit.
Het leger mag je echter inschakelen aan de grenzen van Europa, om er op tot te zien dat ze niet terugkomen, met een aantal anderen van hun slag in het kielzog !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be