![]() |
2009, het einde van België?
Er zijn al piekmomenten geweest, moeilijk om regering te vormen, uitgesteld, en zo voort, dan die 3 wijzen in september, N-Va en CD&V splitsen, ....
Maar nu!!!! Fortis, niet direct met separatisme te maken, kan er wel voor zorgen dat ook de CD&V nu veel stemmen zou verliezen! Stel dat het verlies zo danig groot wordt dat N-VA (die stemmen sukkelende CD&V overneemt), LDD (stemmen VLD en Vlaams Belang en Vlaams Belang aan 50 procent zouden komen onlogisch? Van langs om minder!!!! In de VLD en de SPA was het vertrouwen al verloren, verkiezingen 2007 SPA spat nu nog verder uit mekaar!!!! vertrek spirit, VLD wint er ook niet echt op Groen heeft mss 6 a 7 procent kiezers Als CD&V nu ook nog eens kiezers verliest!!!!!! peiling oktober cd&v 21 vld 18,8 ldd 16,2 spavl pro 14,3 vl belang 14 groen 7,2 nva 7,1 stel ... cd&v 15 (aan n-va of ldd) nva 13 (van cd&v en spirit) vld 17 (licht verlies) ldd 23 (van spirit en cd&v) vl belang 14,5 (lichte winst) groen 7 (licht verlies) spa 10 (verlies spirit) VOORBEELD ZOU BETEKENEN DAT LDD, NVA en VL BELANG gezamenlijk 50,5 procent van de stemmen halen!!!!!! |
Ik hoop dat het barst, maar ik ben bang dat de patiënt nog wel puf heeft.
|
Het kan niet snel genoeg afgelopen zijn met dit misbaksel van een apeland.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het verbaast me dat dit nog niet gebeurd is in 2008.
|
Citaat:
|
denk het niet...
Neen-stem dus... |
Citaat:
|
Allee, serieus. Leterme heeft er voor gezorgd dat de splitsing in het geheel niet meer op de agenda staat. De crisis is een zegen voor Belgique want nu gaat de heersende klasse de bevolking vertellen dat er écht wel dringender problemen zijn dan communautair gezever.
En zelfs al zou Vlaanderen "onafhankelijk" worden, we zitten met dezelfde klotepolitiekers opgescheept om ons te 'leiden', niet minder in n-va, ldd en vb dan in cd&v, vld en sp.a. |
Citaat:
|
Citaat:
Tja en wat doet Nederland, welke actie gaat Wilders nemen? Hij is voor hereniging. Maar ik zie nog nie veel. Gaat Nederland de verloren zoon weer welkom thuis heten. In elk geval mogen ze beginnen te praten over de boedel scheiding. Laten ze eens nu eindelijk kiezen want kan het niet verder. |
Citaat:
|
Citaat:
Jij gaat liever je speelgoed halen bij de kinderen van de naburige zandbak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uiteraard heeft het allemaal met elkaar te maken, wie een beetje verder kijkt ziet dat ook. Zelfs de heersende klasse weet dat. Maar het is de heersende klasse weet je wel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be