![]() |
Of ge knipt alles weg og ge laat alles staan. Maar onvolledige verslaggeving is meer iets voor de VRT.
Waar ik naartoe wil: Wat is er misdadiger? Het tolereren en minimaliseren van geweld tegenover argeloze burgers of met dezelfde wapens terugslaan? Een oplossing begint zich serieus op te dringen, want er zou wel eens vlugger dan je denkt voor de laatste oplossing gekozen kunnen worden. De mensen zijn het beu! |
8O :?:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens altijd gedacht dat pope nogal voor law en order was, maar eigenlijk is het dus een stuk anarchist. |
Nieuwsflash: volgens de VRT was de agressieveling een dronkaard.
Er dringen zich dan toch nieuwe vragen op bij mij: 1. Misschien betrof het wel degelijk eerder een ongeluk, dan een kwaad opzet (kwestie van de dronkenschap). 2. Hoeveel kans is het nu nog dat het een moslim was? (verwijzend naar de discussie van gisteren hier op het forum) 8) |
Citaat:
Of ben jij soms één van die mensen die hier een soort "rechtsstaat" willen installeren? |
Wat een zielig voorstel.
De wet van de jungle bekoort velen blijkbaar nog steeds. In een rechtstaat nemen we het recht niet in eigen handen. Het bijbelse oog om oog, tand om tand heeft reeds lang afgedaan. |
Citaat:
Vooraleer dat ge een hand afkapt, moet ge u wel vergewissen dat het de hand van Sus Antigoon is, en niet die van een groot uitgevallen schildknaap hé... Dat het een ongeluk zou kunnen betreffen, maakt de situatie inderdaad anders. Mocht het hier om een loutere daad van agressie gaan, dan krijg je inderdaad reacties zoals die van Pope. De notie "ongeluk" legt meestal echter iets meer rede (ratio) in de argumenten. Hopelijk gebeurt dat dus ook bij dit tragisch voorval. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet zo voor de wet van de jungle, of ze nu vergoeilijkt wordt met een citaat uit één of ander oud boek (zoals pope doet) of niet. PS Mijn vriends' voornaam was Druoon, Sus Antigoon is een spook uit Suske en Wiske. :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
De barbaarse oertijd... waar ze hun leiders op straat opknopen? Waar ze vrouwen enkel gebruiken om uit te kweken? Waar kinderen enkel opgevoed worden om te moorden? En ik die dacht dat de barbaarse oertijd in het verleden lag. In werkelijkheid ligt die dus gewoon ergens ten oosten van ons, toch?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. wie heeft dat beweerd :? ik zeker niet ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be