![]() |
Paradox spelletjes.
Wie speelt er,
Crusader kings: ![]() Europa Universalis II ![]() Victoria: Revolutions ![]() Hearts of Iron II: Armageddon ![]() Dit zijn zowat de enige spelletjes die ik speel. |
Nog nooit gespeeld eigenlijk. Ziet er wel interessant uit.
|
Citaat:
|
Het doet mij, afgaand op die screenshots, wat denken aan de 'Total War'-reeks, maar dan zonder het real-time combatgedeelte.
|
![]() |
Ik ken enkel Europa Universalis, hoewel dat Crusader Kings me ook niet onaardig lijkt, afgaande op het screenshot. Het zal vast wel net zo tijd opslurpend zijn als EU dat kan zijn.
EU werd door mij altijd zonder van te voren bepaald scenario gespeeld. Dus een landje kiezen (bij voorkeur een landje dat maar uit één gebiedje bestaat) en daarmee dan heel Europa onder de voet lopen, na verloop van tijd stukken Amerika, Azië en Afrika claimen door er koloniën te stichten, enz enz. Meestal begon ik dan met het Hertogdom Brabant. |
Ik speel (soms) Hearts of Iron.
Probleem is vaak dat je het overzicht verliest bij dit soort games doordat je je met teveel details moet bezig houden. |
Strategie is mijn ding zo nie ;-)
|
Helaas, ik heb te weinig tijd om nog echt strategiespellen te spelen.
American Civil War - The Blue & The Grey lijkt me wel wat (en beter naar het schijnt dan Forge of Freedom). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb wel ettelijke uurtjes in Hearts of Iron II gestoken. Benieuwd naar de opvolger
|
1 Bijlage(n)
.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 43345 |
Botte-bijl-methode :cheer:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Den 1 duurde wel langer ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be