![]() |
+ voorspel de scheidingen van 2009 +
Ik dacht bij mezelf: wat die bekrompen nicht van een duikboot doet, kan ik ook. Bovendien heeft zij me uitgedaagd: http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=83.
Et voil�*. :mrgreen: De titel spreekt voor zich: Voorspel de Scheidingen van 2009. Reglement: 1) Geef 5 bekende koppels die nu nog samen zijn, niet noodzakelijk gehuwd, en die volgens u in de loop van 2009 uit elkaar zullen gaan. 2) Het moet gaan om bekende koppels: hun scheiding/splitsing moet de kranten halen. U mag op wereldvlak nomineren: dus zowel Belgen, als niet-Belgen. Bij twijfel omtrent bekendheid hak ik de knoop door. 3) De puntenverdeling is als volgt: indien het 1ste koppel van uw lijstje uit elkaar gaat, krijgt u 10 ptn. Het 2de koppel levert 9 ptn op, het 3de koppel 8 ptn, enzovoort. 4) U mag uw lijstje samenstellen en aanpassen tot en met 1 januari 2009. Klaar? Start! :-D |
Euhm....
Ik denk dat ik nog niet eens 5 koppels kan opnoemen :-( |
Islam en SP.A
|
Citaat:
|
Vlaanderen en Wallonië?
|
1) Vlaanderen & Wallonië
2) George W. Bush & Laura Bush 3) Prins Laurent & Claire 4) Jantje Smith & Yolanthe Cabau van Kasbergen 5) Jay-Z & Beyonce Knowles |
1. Wilfried Martens en Miet Smet
2. Kim Clijsters en haar man 3. Kim Clijsters en haar tweede man 4. Rita Verdonk en haar man 5. Sarkozy en Carla Bruni |
Nog wat namen ter inspiratie: Brad Pitt, Tom Cruise, David Beckham, Sam Gooris, Khalid & Silvy, Jennifer Lopez, Jamie Oliver, Prins Filip,...
|
Als de echtgenoot/-note sterft, wordt dat dan ook als scheiding aanvaard?
|
Citaat:
|
Citaat:
2. Flipper en matilleken 3. Brangolina (dank u Story! :-P) 4. Posh en Beckham 5. Een gezin in Charleroi na een gezinsdrama ;-) |
Citaat:
|
:|
|
Citaat:
|
Uh en Huh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Wilfried Martens en Miet Smet 2. Kim Clijsters en Brian Lynch 3. Kim Clijsters en haar tweede man in 2009 4. Rita Verdonk en Peter Willems 5. Sarkozy en Carla Bruni |
Citaat:
Bon, ik ga eens verder studeren. Succes met de lijstjes! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be