![]() |
Kerst!!!
[sneeuwvlokjes, wollen truien, belgerinkel-mode]
Weinig kerstsfeer hier op't forum... :-( Buiten Duveltjes dappere 'kerstlied'-draad valt er weinig gezelligheid te rapen. Komop; dat kan beter. Laten we afspreken dat het in deze draad sneeuwt, er vliegen elfjes voor de raam, en de cadeautjes reiken tot aan het plafond. Wat jullie? Hoe vieren jullie kerst? Wat wordt er gesmikkeld? Hoe zit het met de boom? Wat ligt eronder? Hoera! [/sneeuwvlokjes, wollen truien, belgerinkel-mode-mode] |
Soms vraag ik me af of dit forum een bewijs is van een parallel universum.
|
Citaat:
Wat jullie? Big deal Hoe vieren jullie kerst? Niet Wat wordt er gesmikkeld? Bier en bokes zoals gewoonlijk zeker? Hoe zit het met de boom? welke boom? Wat ligt eronder? Hier is geen boom te zien ;-) Graag gedaan! Gelukkige kerst, en nu oprotten naar volgend jaar! ;-) |
Citaat:
|
Ik heb zelfs een kerstboom in mijn handtekening opgenomen!
|
Citaat:
|
Hier staat geen kerstboom.
|
En ik een kerstmuts.
|
Citaat:
Ik geniet best van die kersttijd. Heel het idee erachter (geboorte van Jezeke) kan mij aan mijn reet roesten. Maar mooi verlichte straten zijn gewoon mooi. In Hoogstraten bv hangen alle bomen vol lichtjes. Dat is 's avonds gewoon een prachtig zicht of het nu kerstmis is of niet. En morgenavond zitten wij met de familie aan tafel, lekker te smikkelen en te zwelgen, cadeautjes opendoen en 'gezellig samenzijn'. Het zijn allemaal mensen die ik graag mag dus vraag ik me af wat er mis is met een gezellig avond met 'vrienden'. En heel het gedoe rond kerstmis is dan misschien wel een kapitalistisch georkestreerde orgie maar wat kan mij dat schelen? I love it en ga liever met een stroom feestende mensen mee dan dat ik misnoegd langs de kan ga zitten toekijken. |
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
Maar zoals ge zegt: ieder zijn goesting, en hopelijk maak je er het beste van, zal ik dat in de rest van't jaar doen ;-) Citaat:
|
Ik ga mij te pletter eten en drinken samen met de mensen die ik graag zie. En tussendoor worden er kadootjes uitgewisseld. Voor mijn madam heb ik een Wii Fit onder de kerstboom gelegd... :-)
Het enige dat mij stoort, is die fokking kutkerstmuziek... |
![]() Deze vogel had graag een witte kerst, maar toch heeft hij geen verdriet een lekkere vis het beste wat er is goede wensen voor allen vergeet hij niet |
![]() & als het weer zomer wordt is het weer van dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: versieren :cheer:
|
![]() Nog een prettig kerstfeest und einen guten Rutsch ins neue Jahr ! |
:cheer: kerstballen :cheer:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be