Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Brandend Actueel: Politieke crisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=184)
-   -   nieuwe regering (https://forum.politics.be/showthread.php?t=116582)

a.m.h. 23 december 2008 20:56

nieuwe regering

vernieuwing noodzakelijk!! al de regeringen opdoeken, 1 regering voor heel belgie (dat zal de belastingbetaler ten goede komen) respect voor iedereen, zowel vlamingen als walen als alochtonen. Waarvan we dan ook respect mogen verwachten door belastingvermindering enz... want dan hoeven we al die politici niet meer te betalen.Tenslotte is het toch te gek dat zo'n klein land zoveel bestuurders heeft. En bij nederland hoeft ook niet want daar denken ze het toch beter te weten.

Another Jack 23 december 2008 20:57

A Me Hoela???

a.m.h. 23 december 2008 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3877055)
A Me Hoela???

uit deze reactie blijkt hoe wanhopig de belgen zijn

Another Jack 23 december 2008 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door a.m.h. (Bericht 3877080)
uit deze reactie blijkt hoe wanhopig de belgen zijn

Wees blij dat er tenminste iemand reageert op je flauwe zever.

HAMC 23 december 2008 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3877162)

Jack, de wanhopige Belg. :cheer:

Another Jack 23 december 2008 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3877164)
Jack, de wanhopige Belg. :cheer:

En een schizofreen migrantenkind.

HAMC 23 december 2008 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3877176)
En een schizofreen migrantenkind.

Naar de dokter gaan dan zeker?

a.m.h. 23 december 2008 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3877162)

zou willen weten wat wel serieus is in ieder geval zijn migranten net zo min schizofreen als autochtonen waar is het respect?????

a.m.h. 23 december 2008 21:49

maar hoe kun je ook respect voor een ander opbrengen als je dat niet voor jezelf hebt??

HAMC 23 december 2008 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door a.m.h. (Bericht 3877221)
maar hoe kun je ook respect voor een ander opbrengen als je dat niet voor jezelf hebt??

Waarom antwoordt je hier niet op Jack?

Dronkoers 23 december 2008 22:56

Gaat het al over swaffelen, of moet ik nog even wachten? ;-)

Zucht 23 december 2008 23:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 3877368)
Gaat het al over swaffelen, of moet ik nog even wachten? ;-)

HOT MARIJKE voor nieuwe premier !

Dronkoers 23 december 2008 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 3877387)

:cheer:

Argusx43 24 december 2008 00:04

Bij volgende verkiezing

Na zoveel verloren tijd , maanden , misschien straks jaren, wordt het tijd dat er anderen aan het roer staan. Dat is het enigste dat mijn inziens ons kan redden. Stem in juni op NVA of Dedecker , desnoods op VB . Maar stuur die traditionele partijen eens naar de oppositie! Die maken er toch maar een deftig potje van. Tijd voor revolutie dunkt me. Dat dan dit land volledig gesplits is ook. Gedaan met dat communautair tijdverlies. Vlaanderen geef toch Brussel en België op! Dit is alleen maar ballast jammer genoeg! Kap de knoop door! Zo kunnen we niet verder blijven doen!

Svennies 24 december 2008 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 3877387)

En een nieuw logo in het parlement...

"Geen woorden maar daden"

Svennies 24 december 2008 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 3877462)
Na zoveel verloren tijd , maanden , misschien straks jaren, wordt het tijd dat er anderen aan het roer staan. Dat is het enigste dat mijn inziens ons kan redden. Stem in juni op NVA of Dedecker , desnoods op VB . Maar stuur die traditionele partijen eens naar de oppositie! Die maken er toch maar een deftig potje van. Tijd voor revolutie dunkt me. Dat dan dit land volledig gesplits is ook. Gedaan met dat communautair tijdverlies. Vlaanderen geef toch Brussel en België op! Dit is alleen maar ballast jammer genoeg! Kap de knoop door! Zo kunnen we niet verder blijven doen!

Dat hoor je steeds meer.....
Misschien maar eens een opera schrijven,dat wil wel eens helpen...

Destijds scoorden ze met "de stomme van portici"...

Misschien nu maar eens proberen met " de lamme van laeken en zijn vazallen"

E. Gidius 24 december 2008 02:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 3877462)

Kalm m'n beste. We hoeven niet voorbij onze schoenen te lopen. De drie traditionele partijen zo klein maken dat ze niet of nauwelijks nog een regering kunnen vormen volstaat. En dat proces is volop bezig.

daiwa 24 december 2008 02:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 3877599)
Kalm m'n beste. We hoeven niet voorbij onze schoenen te lopen. De drie traditionele partijen zo klein maken dat ze niet of nauwelijks nog een regering kunnen vormen volstaat. En dat proces is volop bezig.

Dat beaamt Herman Vna Rompay vandaag in Terzake ook en ik citeer:

'' Nieuwe verkiezingen lossen niets op, integendeel, zeker 35% van de kiezers in Vlaanderen stemt seperatistisch en dat zal de communautaire onderhandelen er zeker niet gemakkelijker op maken''.

E. Gidius 24 december 2008 02:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 3877641)
Dat beaamt Herman Vna Rompay vandaag in Terzake ook en ik citeer:

'' Nieuwe verkiezingen lossen niets op, integendeel, zeker 35% van de kiezers in Vlaanderen stemt seperatistisch en dat zal de communautaire onderhandelen er zeker niet gemakkelijker op maken''.

Nog 5 �* 10 percentjes erbij en Herman wordt echt depressief.

daiwa 24 december 2008 02:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 3877647)
Nog 5 �* 10 percentjes erbij en Herman wordt echt depressief.

Als ze blijven voort doen zoals ze nu bezig zijn moet die 5 - 10 percentjes wel lukken. :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be