Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Brandend Actueel: Politieke crisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=184)
-   -   Paola en haar fiatje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=116597)

Eisie 24 december 2008 11:48

Paola en haar fiatje

Paola reed met haar kleine autootje op het juiste moment ( veel journalisten a d poort) binnen

Wel een berg geld voor beveiliging van de koninklijke sibbe ,maar wie gelooft nu
dat deze nederige koningin niet met opzet een klein autootje kocht om op het juiste moment en door de juist voordeur niet incognito binnen te rijden ?

Heeft het paleis geen achteringang waar zij rustig zonder gefotograveerd te worden kan binnenslippen ?

Voor wie houden zij hun onderdanen ? Leven zij nog in de mening dat we dit alles niet doorzien ?

HOUZEE ! 24 december 2008 12:13

ECHTE vrouwen, ook koninginnen, rijden nu eenmaal liever met kleine autootjes. Dat ligt in hun aard en is goed.

Waar maakt u zich toch druk over ?

LeMmOnN 24 december 2008 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! (Bericht 3878057)
ECHTE vrouwen, ook koninginnen, rijden nu eenmaal liever met kleine autootjes. Dat ligt in hun aard en is goed.

Dat het toneel is?!

Diederik v.d Elzas 24 december 2008 15:57

So? Belvédère ligt rechtover het paleis van Laken(Flippo), maar da's 500m rijden. Stuivenberg, is ook heel dichtbij (Astrid,Fabiola).

Eisie 24 december 2008 16:27

de koninklijke poppekast

Citaat:

De poppekast die de mensen moet doen geloven dat zij zo nederig zijn !
Ik word liever niet bedrogen en zij doen dit met een schaamteloosheid dat men
moet gaan denken dat ze echt van een andere planeet komen . Geen enkele voeling met de burger . Dit werd laatst ook weer bewezen door de affaire van de index verhoging . Als die erfelijke poppekast ook maar een grein zou begrijpen wat sommige mensen nu moeten doormaken zouden zij deze index helemaal hebben laten vallen. Nu slechts het verschil op de gezondheidsindex

Ik heb zelf financieel niets te kort en ben tevreden, maar ervaar hun gedrag als een gapende wonde tov hun "onderdanen "
Bovendien vraag ik me af waarom krijgen ze zoveel om zo weinig te doen .
In Nederland wordt daar heel anders tegenaangekeken . Beatrix zet het nederlandse zakenleven heel wat beter in de verf dan "onze fluppe"

Ik heb meer respect voor het werk van een vuilnisman dan voor de show van die koninklijke stamboom

Neem nu de koning boudewijnstichting : zij geven geld weg dat zij van anderen via donnaties kregen . Is het dan niet hypocriet het op hun konto te plaatsen als milde gever . De naam "boudewijn stichting" suggereert bij vele mensen het idee dat de erfelijke janklasens dit uit hun eigen portemonee betalen ! Beste mensen wakker worden .

Wedden dat we het in de kersttoespraak weer mogen horen : verdraagzaam
zijn , eigenlijk bedoelen ze : koest

lollysticky 25 december 2008 02:52

zielig vond ik het dat het feit dat de koningin met haar autootje even ging rijden of shoppen of whatever... moest vermeld worden in het journaal... Belangrijk item zeg :/

Cisalpina 25 december 2008 05:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3879149)
zielig vond ik het dat het feit dat de koningin met haar autootje even ging rijden of shoppen of whatever... moest vermeld worden in het journaal... Belangrijk item zeg :/

inderdied, en als we dan nog te horen of te lezen kregen wat ze precies ging doen, dan zouden de berichten misschien nog enige nieuwswaarde gehad kunnen hebben.
nu is het nieuws: paola rijdt door de poort. rijdt zij anders dwars door de haag ofzo?

als ik zoiets zie, vraag ik me af of de journalist die dit brengt voldoening voelt: is het daarom dat hij/zij journalistiek heeft gestudeerd?

HAMC 25 december 2008 12:20

Citaat:

ECHTE vrouwen? Met zo kleine tetjes?

Duym 25 december 2008 12:27

Citaat:

Over de hypocrisie van dat geldverslindende hoerenkot dat 'ons koningshuis' noemt.

FDM 27 december 2008 15:05

t'was wel een splinternieuw karretje , dus gekocht met haren opslag

Sukkelaar13 27 december 2008 15:52

Misschien krijgt zij nu een commissie omwille van de publiciteit.:roll:

guido 007 28 december 2008 16:07

Citaat:

Zou ze niet beter in een in België gefabriceerd karretje kunnen rondrijden? Dat zou nog eens een geste zijn naar al de mensen die in een automobielfabriek werken. En het zou ook de tewerkstellng een beetje kunnen stimuleren.

Ze gaan in China reclame maken voor Belgë, maar zelf kopen ze Italiaans. Het zegt genoeg over de mentaliteit van ons koningshuis.

HAMC 28 december 2008 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 3884993)
Zou ze niet beter in een in België gefabriceerd karretje kunnen rondrijden? Dat zou nog eens een geste zijn naar al de mensen die in een automobielfabriek werken. En het zou ook de tewerkstellng een beetje kunnen stimuleren.

Ze gaan in China reclame maken voor Belgë, maar zelf kopen ze Italiaans. Het zegt genoeg over de mentaliteit van ons koningshuis.

Wat verwacht je dan, het is zelf een Italiaanse zeug.

guido 007 28 december 2008 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3884998)
Wat verwacht je dan, het is zelf een Italiaanse zeug.

Eigenlijk verwacht ik om eerlijk te zijn niets. Maar hemel die parasieten aub niet op. Het is erg genoeg dat we ze moeten onderhouden, ze op een voetstuk plaatsen omdat ze zogezegd nederig zijn, dat doet bij mij de deur dicht.

HAMC 28 december 2008 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 3885011)
Eigenlijk verwacht ik om eerlijk te zijn niets. Maar hemel die parasieten aub niet op. Het is erg genoeg dat we ze moeten onderhouden, ze op een voetstuk plaatsen omdat ze zogezegd nederig zijn, dat doet bij mij de deur dicht.

Ik noem ze een zeug en jij zegt, hemel ze niet op?

guido 007 28 december 2008 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3885020)
Ik noem ze een zeug en jij zegt, hemel ze niet op?

Het is niet persoonlijk bedoeld en eigenlijk ook niet een echte replay.

In het algemeen wordt ons koningshuis nog opgehemeld omdat ze......., ja waarom eigenlijk?
Welke meerwaarde bieden ze.

lollysticky 28 december 2008 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 3885026)
Het is niet persoonlijk bedoeld en eigenlijk ook niet een echte replay.

In het algemeen wordt ons koningshuis nog opgehemeld omdat ze......., ja waarom eigenlijk?
Welke meerwaarde bieden ze.

zodat de oude menskes en de simpelen van geest nog iets hebben om zich aan op te trekken in slechte dagen aja. Als ge naar het gezicht van simpele Flip kijkt, dan zijn al uw zorgen voorbij!

guido 007 28 december 2008 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3885303)
zodat de oude menskes en de simpelen van geest nog iets hebben om zich aan op te trekken in slechte dagen aja. Als ge naar het gezicht van simpele Flip kijkt, dan zijn al uw zorgen voorbij!

Yep;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be