![]() |
Citaat:
|
Een coalitie van VLD, NVA en VB met als eerste minister Filip De Winter..
De enige oplossing 8) dit is mijn droom.... :lol: |
Anarchie nu! :P
|
Citaat:
|
Citaat:
straf! Misschien moet ik opnieuw naar school voor begrijpend te leren lezen, maar ik meen toch dat jouw topic-titel ongelukkig gekozen is, Antoon. |
Citaat:
Niks gekozen. Zie maar zelf. Ik zie trouwens niet in waarom de titel slecht is gekozen. Volgens deze tekst heeft de Belg inderdaad geen vertrouwen meer in Paars (en terecht!). De resultaten in andere landen is bijzaak. |
Citaat:
|
sommige belgen (een handvol méér kan dat niet zijn) geloven er wél nog in................vooral ten zuiden van de taalgrens !
de vlamingen echter hebben er nooit of nooit in geloofd................goed weten :!: |
Dat hebben de Vlamingen al lang door... bijna 25 % 8O
Nu nog de domme Belgen die geloven in paarse dromen en leugens, alles gratis en voor niets 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Belgen hebben geen vertrouwen meer in paars, maar ze zeggen er niet bij dat ze wel vertrouwen zouden hebben in het Vlaams Blok en consoorten.
Ook dat is begrijpend lezen. P.S.: B.U.B. hoort inderdaad niet bij consoorten. Wij staan mijlenver van het VB. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit bericht is hoegenaamd geen verrassing.
De burger heeft trouwens groot gelijk om de leugens van Paars te klasseren in het 'verticale klassement'. De realiteit toont aan dat we met een record aantal faillissementen kampen en dat de werkloosheid stijgt. Het wordt hoog tijd voor radicale politieke veranderingen: Straf alle grote partijen af en kies voor nieuwe kleine partijen! Dan pas krijgt de burger de vernieuwing waar hij naar snakt! |
Ik heb der nochtans vertrouwen in... dat paars de verkiezingen zal verliezen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be