![]() |
Wat is jouw meest hatelijke smiley?
Dit is het topic waar de hatelijke smiley's besproken worden.;-)
Welke smiley's storen jou en waarom? Dit zijn de smiley's waar ik me aan stoor: :hitler::shit::fist::silly::stalin: reden: ze zijn obsceen en vulgair. Dergelijke smiley's gebruiken toont aan dat je géén respect hebrt voor je gesprekspartner en de mensen in het algemeen. Daarnaast is het gebruik van dergelijke smiley's ook nog eens marginaal. :Angry5: :agrue: :bad-word: :Angry2: reden: duiden op ongecontrolleerde woede, dat is voor zwakkelingen. Het duid dus ook aan gebrek van respekt tegenover je medemens. :magniet: reden: komt erg betweterig over, ik stoor me daaraan. :thumbsup: reden: komt te drukkend, nonchalant en zelfs lichtzinnig over. :multi: :onfire: reden: komt mij veel te chaotisch over. :jerry: komt nogal dom, Johnymarinachtig over. Kortom marginaal. :morning: komt mottig over, ik hou niet van mottigaards. :vlaander: :grootned: komt nogal treiterend en aanmatigend over. :grab: komt veel te bruut over :lolabove: komt bijzonder vooringenomen, dom, kortzichtig over. Iemand die zoiets gebruikt is helemaal niet van plan naar anderen te luisteren, integendeel, hij is een betweter. :eating: ik snap echt niet de reden tot bestaan van deze smiley, net als zovelen hierboven trouwens. :die18: veel te bruut :drinking: komt onverantwoordelijk over. Iemand zonder karakter. :sorry: komt dom en naief over. Het is erg dat je dom bent en traag van begrip, maar etaleer dat dan niet zo. :boo: komt nogal rebellerig over. Ik hou niet van rebellen. :die18: komt bijzonder gulzig en bruut over. :lilangel: komt mieterig, emo en kinderachtig over. :new-bday: komt simpel over. :hug: komt flemend en te emo over. Zo, dat was nu mijn zwarte lijst smiley's. Missch open ik nog een topic over favoriete smiley's, maar niet voor vandaag, moet naar Kerstfeestje. |
![]() |
Hé Derk. Hoe vind je het woord 'mieterig'? ;-)
En mijn signatuurtje? :P |
Citaat:
Te mad! :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: :grootned: |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hé MagNie. Weet je wat?
Ik stoor me niet aan smilies. Ik heb wel wat beters te doen. En als ik me dan toch met smilies ga bezighouden, dan zijn het liefst mijn favorieten. ![]() ![]() ![]() Ouwe Zeurkous! |
![]() |
Citaat:
;-) |
:snipersm::snipersm::snipersm: & :2gunfire::2gunfire::2gunfire::2gunfire: : komt uit van een of andere janet, die het leuk toeft dit soort zaken voor punten te zetten waar hij / zijn niet mee akkoord is.
|
:belg::belgievl: storen me
(inkoppertje heh) |
%
|
Citaat:
|
En deze dan!
:belgievl: "t Kan zijn dat die al gepost is, maar die afbeelding staat geblokkeerd bij mij ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pollykie, gij ziet 47, ik 27, wie is er die opuwe??;-) |
Man, wat hebt gij gisteren allemaal gezopen :-D
Zo heb ik zelfs nog nooit geforumd :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be