![]() |
En wat lag er voor jou onder de kerstboom ?
Bij mij vooral boeken, ik had 'hints' genoeg gegeven.:-D
Het nieuwste kookboek van Jamie Oliver, boeken van Paulo Coelho, Mythen van de mensheid (+30 jaar oud boek dat ik eigenlijk nergens vond), Seizoen 4 van Lost (nog altijd het einde niet gezien), een mega grote kookpot (maar dan echt nen hele grote en ja, ik kook echt heel graag), en nog een hoop klein prullen die ik maar in de categorie 'tss kunst en kitsch' zwier. En hoe zat het bij jullie ? |
een nieuw hemd + das.
dat is het voorlopig; bij ons is het cadeautjes uitdelen gereserveerd voor nieuwjaardag. je hoort nog van me, dus. ;) |
Een bedpan om in te pissen. Met op de bodem (de piskant) de foto van Fabiola
|
Welke kerstboom?
|
- dameshorloge (Tommy Hilfiger)
- boek "Wereldrevolutie" (Erik van Ree) - half hoge laarsjes De rest houd ik liever geheim.:mrgreen: |
Citaat:
(Mijn rug zit nóg vol dennennaalden van een week onder nuubjes kerstboom te liggen... :?) |
:cheer: Kasteelbier! :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
Merry Christmas!!! ;-) |
Citaat:
Mag die strik nu eindelijk van rond mijn lijf, of had je daar nog iets speciaals mee in gedachten? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Happy Chanoeka! |
Citaat:
|
Wij vieren Sinterklaas met pakjes en Kerstmis met een mis. Klaar als een klontje, geen kado's vandaag en ook geen kerstmanonzin.
|
Van mijn ouders (die eigenlijk enkel nieuwjaar vieren):
- twee garfieldstripjes - centen (voor nieuwjaar dus) Van mijn wederhelft: - alle liefde van de wereld (rrrauw) - de VERZAMELBOX VAN HORNBLOWER OMG!!8! (érg rrrauw) :D |
Atlas in staking, The fountainhead en Je wordt geen twintig op suikerheuvel (van JMH Berckmans; ma-gi-straal boek)
|
Citaat:
http://www.standaard.be/info.aspx?to...architectuur08 En ik heb sinds jáááren weer zélf eens een kadootje gegeven. Een boek aan mijn nichtje van anderhalf jaar. :-D |
21 paar goedkope sokken en een kotsemmertje voor op reis.
|
Mijn familie kent mijn:mrgreen:
Een paar boekenbonnen waarvan ik er al twee heb gebruikt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be