![]() |
Hard zijn
BigF heeft gelijk:
Citaat:
Hoewel ik op dat gebied haaks sta met BigF, ga ik solidait zijn, en samen met hem gedag zeggen. Er is geen mooier voorbeeld dan 2 tegengestelden die even afscheid nemen wegens het politiek karakter hier. Mijne heren, en dames... Tot nog eens... tot k&k terug k&k is |
Alles is politiek.
Bier, tenen, meer bier, etc... |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer dat maar weinig Belgen erin slagen om zijn niveau van intellect te bereiken. Edit: Oh ja, het ga je ook goed Dronkoers. :mrgreen: |
Citaat:
|
wat nu?
heeft dat handjevol lederen broek-VBers (hamc, z&g...) uiteindelijk des forums schone prins weggejaagd? spannend... :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Dat K&K eveneens een politiek tintje heeft moet jullie toch niet verwonderen op een site als Politics.be? Dan kan je evengoed aan Flair.be vragen dat het niet over de vrouwen en vrouwgerelateerde topics zou handelen....
:cheer: leder hosen :cheer: (in mijnen avatar!!) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Er zijn wel genoeg middelen om hun gemoed terug op te krikken. ;-) |
Citaat:
Uiteraard heeft Bigf gelijk wanneer hij het heeft over het overdreven gezaag van separatisten langs beide kanten hier op dit forum maar anderzijds vind ik toch dat je moet proberen selectief te zijn en de posts overslaan vd mensen waarvan je weet dat die grote zeurkousen zijn. Ik ben daar immuun voor geworden, die constante dezelfde uitlatingen van dezelfde personen op alle situatie die zich voordoen. Nu in elk geval het beste voor jullie, dronkoers en bigf!;-) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn er hier toch een paar die dit alles véééééél te serieus nemen, mijn gedacht.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be