Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   den BUB schenkt gratis fles champagne weg (ge moet er wel iets voor doen) ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=116687)

lollysticky 27 december 2008 00:39

den BUB schenkt gratis fles champagne weg (ge moet er wel iets voor doen) !

Citaat:

Bruno Yammine, Leuven

@ Stef Paepen : "la Belgique sera latine ou ne sera pas". Iedereen die me een bron kan geven waaruit blijkt dat zulk een uitspraak gedaan is bij de scheiding van Nederland, in 1830 dus, krijgt van mij een fles champagne !
geplukt van het HLN forum. De fameuze quote wordt vaak geassocieerd ofwel met kardinaal Mercier, ofwel met Charles Rogier. Mensen die een fles champagne willen verdienen? :-D

Svennies 27 december 2008 01:24

Die uitspraak heeft kardinaal Mercier in 1906 gedaan.....

Ik heb hem gezegd dat hij zijn fles champagne maar samen met hans moet uitzuipen....

lollysticky 27 december 2008 01:32

jamajam, tis den BUB he... hij wil zwart op wit het bewijs zien :P
OpperBubbel Hans I is niet zo snel content ze!

Svennies 27 december 2008 01:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3882074)
jamajam, tis den BUB he... hij wil zwart op wit het bewijs zien :P
OpperBubbel Hans I is niet zo snel content ze!

Hij wil het bewijs zien dat charles rogier in 1830 deze uitspraak heeft gedaan....

En dat valt uiteraard niet te bewijzen aangezien alle ooggetuigen allang zijn overleden....

Van kardinaal mercier zijn dan wel bewijzen dat hij die uitspraak in 1906 heeft gedaan....

Hebben ze toch ieder een halve fles uit te drinken en is daarna de héle BUB onder invloed....8O:-D

Jazeker 27 december 2008 02:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3882044)
geplukt van het HLN forum. De fameuze quote wordt vaak geassocieerd ofwel met kardinaal Mercier, ofwel met Charles Rogier. Mensen die een fles champagne willen verdienen? :-D

Best wel makkelijk truukje om gene champieter weg te geven. Ik ga er ook zo eentje lanceren:

Citaat:

Wie me kan bewijzen dat Hitler in 1456 antisemitische toespraken heeft gehouden krijgt van mij een fles Champagne.

lollysticky 27 december 2008 03:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3882109)
Best wel makkelijk truukje om gene champieter weg te geven. Ik ga er ook zo eentje lanceren:

ge moet het begrijpen; de clubkas is niet groot hé :lol:

Jazeker 27 december 2008 03:59

Nee... ik ben nu even weg... bedtime. Neemt u het even over?

Txiki 27 december 2008 12:07

Och, zo is het simpel.

E. Gidius 27 december 2008 12:15

BUB-kunde

Het is bijzonder interessant om af en toe eens het BUB-forum te lezen. Daar onderhouden Bruno Yammine en Hans VdC elkaar verschillende keren per week met de meest absurde extremistenpraat.

http://newbub.bbactif.com/forum.htm

Enkele leuke recente citaten van "Bruno":

Over koninklijk verkenner Wilfried Martens:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno
De Heer Martens zou beter eerst zijn verontschuldigingen aan de Belgische bevolking wegens zijn - op institutioneel vlak - racistische en zelfs criminele praktijken.

Bron

Over Jo Van Deurzen:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno
Deze oud-minister van Justitie hoort thuis achter de tralies wegens inbreuk op de anti-racismewetgeving en op de scheiding der machten.

Bron

HAMC 27 december 2008 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 3882420)
Het is bijzonder interessant om af en toe eens het BUB-forum te lezen. Daar onderhouden Bruno Yammine en Hans VdC elkaar verschillende keren per week met de meest absurde extremistenpraat.

http://newbub.bbactif.com/forum.htm

Enkele leuke recente citaten van "Bruno":

Over koninklijk verkenner Wilfried Martens:

Bron

Over Jo Van Deurzen:

Bron

Over Van Deurzen heeft hij alvast gelijk.

Den Ardennees 27 december 2008 13:31

altijd gedacht dat die uitspraak van Léopold II kwam :|

garfield 27 december 2008 16:10

Bruno dwaalt wel meer op de fora van hln rond. :twisted:

lollysticky 27 december 2008 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 3882984)
Bruno dwaalt wel meer op de fora van hln rond. :twisted:

grappig hou ze zelfs daar met verwijten naar zijn hoofd smijten over zijn prietpraat :lol:

E. Gidius 27 december 2008 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3883077)
grappig hou ze zelfs daar met verwijten naar zijn hoofd smijten over zijn prietpraat :lol:

Heb je een linkje naar een paar voorbeelden?

Jazeker 27 december 2008 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 3883108)
Heb je een linkje naar een paar voorbeelden?

Ik weet dat u een gevestigde waarde bent, maar weet u wat zelfs belgicisten over bruno denken?

Iemand die mij - ja ikke - op msn probeerde te bekeren tot het belgicisme? Daar zijn geen woorden voor. Ik heb in 1 molecule van mijn lichaam meer respect voor een belgiciste als Kim dan voor bruno.

E. Gidius 27 december 2008 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3883125)
Ik weet dat u een gevestigde waarde bent, maar weet u wat zelfs belgicisten over bruno denken?

Iemand die mij - ja ikke - op msn probeerde te bekeren tot het belgicisme? Daar zijn geen woorden voor. Ik heb in 1 molecule van mijn lichaam meer respect voor een belgiciste als Kim dan voor bruno.

Weinigen weten met wat voor geschift extremisme sommige Belgicisten zich bezig houden. Zelfs BUB-gezinden kennen die geschriften niet altijd. Daarom lijkt het me niet slecht als ze bijvoorbeeld via dit forum aan de oppervlakte kunnen komen.

Jazeker 27 december 2008 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 3883144)
Weinigen weten met wat voor geschift extremisme sommige Belgicisten zich bezig houden. Zelfs BUB-gezinden kennen die geschriften niet altijd. Daarom lijkt het me niet slecht als ze bijvoorbeeld via dit forum aan de oppervlakte kunnen komen.

U doet het maar ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be