![]() |
Uitverkoop
Haast U naar de winkels, want er is uitverkoop!
Fienal Salléé ![]() |
Ik ben nooit een solden-mens geweest...
|
Soldenmaanden = hel
|
Gescoord:
Spijkerbroek Zeeman, maat 31x36: 5 Euro (was 9.95) Blouse, rood geruit en met rits, Zeeman: 2 Euro (was 5 Euro) Paar zwarte suede Clarks, model desert boot: 90 Euro (was 160). Zijn mijn 27-ste paar Clarks. Iso-onderbroek, lang, maat XL: 3 stuks 10 Euro bij de Wibra. Stukgeslagen zijruit Opel Corsa: 41 Euro. DVD-box Willem T. Schippers: 35 Euro. Waar blijft je geld ? :| :? ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Moet woensdag weer naar de grote stad R. |
Citaat:
|
Citaat:
Ach ik heb ook weleens in mijn linkse en dus anti-auto-tijd een autospiegel kapot getrapt. |
Citaat:
|
:cheer:Cognac:cheer:
|
Citaat:
Leuk die Clarks pumps. En die DVDs van Schippers. Hier zijn nog geen soldes maar ik heb vandaag wel al een paar koopjes gedaan. Heerlijk. Twee prachtige pantalons: één jeans (donker blauw) en een ribfluwelen donkerbruin rock and rollerig model. Maar qua laarzen was het ellende. Niks gevonden. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Een Lee of Levi's van 150 euro doe ik echt niet meer. Die worden net als de jeans van Zeeman in India gemaakt voor 1 euro of zo. Eindelijk de Kerstsjoow van Sjefke de patatboer uit België op de breedbeeld TV. ![]() |
In België begint het op vier januari pas. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Retourtje Roosendaal dan maar ? Alleen dat gulzige gegraaid van sommige vrouwen in de uitverkoopbakken. In januari heb de de dolle dwaze dagen in de Bijenkorf, schoenen voor 2 euro. Dan melden zich spontaan vele vrouwen ziek op het werk. Maar daar moet je voor naar Rotterdam of Amsterdam. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() €209.95 :mrgreen: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be