![]() |
Werklozen verspillen hun geld aan alcohol,tabak en leningen
Wat mij enorm opvalt is dat vooral werklozen hun centen (van de belastingbetaler!!) opgebruiken voor alcohol,tabac en leningen.Het is geen nieuws dat veel werklozen hun verdriet verdrinken met alcohol,waarvoor ze dan hun uitkering gebruiken! Tabak zit ook hoog bovenaan hun lijstje en de leningen die ze ondertekenen voor nutteloze dingen zoals plasma-tv's...
De Alcohol, Tabak en krediet-verslaafde werkzoekenden raken hierdoor in een eindeloze put met verdriet en geldproblemen(...) IK vind dat werklozen hun uitkering grondig herbekeken moet worden door de overheid.Misschien een sociale bemiddelaar die hun uitgaven controleert want de werkloze "drinkt en rookt ons belastingsgeld op"! Het verplicht aanzetten tot actief werk zoeken en stopzetten van hun uitkeringen zou een perfecte oplossing zijn,om zich aan te passen aan de maatschappij. WAT doen werklozen met hun uitkering? Gebruiken ze het nuttig? Kopen ze er nutteloze dingen mee? ...toch graag een diep gesprek hierover! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Humoristische draden best in K&K.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
:roll: Laat onze politici eerst maar eens die tienduizenden "schijnwerklozen"(ik verwijs naar de Brusselse dossiers die eerder dit jaar boven gekomen waren,en waar we weer niks van horen :evil: ) uit de registers halen en buitenzwieren.(en ik bedoel:buiten zwieren!) DE "harde kern" werklozen maken slechts een kleine kern uit van het totale bestand,zij worden verondersteld reeds opgevolgd te worden.Het grootste deel van de werklozen wilde daar helemaal niet zijn,is daar buiten hunn schuld om,en "geniet" nu tenminste van waarop ze recht hebben en mee aan bijgedragen hebben toen het hun beter ging.... Er wordt geen verbod ingesteld op de aankoop van een plasma-TV...meer nog....het helpt eigenlijk voorkomen dat er nog meer werklozen bijkomen..... |
Citaat:
Ik vraag me af in hoeverre het haalbaar is, zou het niet beter zijn als men werkt voor de uitkering? Dus arbeidsproductiviteit omhoog proberen te krijgen in plaats van eventuele gevolgen van werkloosheid aan te pakken? De wortel mijnheer, de wortel. |
Citaat:
Wat een triestig gezond Vlaanderen, waar de werklozen op hun uitgaven moeten gecontroleerd worden...de uitkering een een verzekering zijnde, waar ze bovendien zelf sociale lasten en belastingen voor betaalden... Hier is duidelijk weer een mesquine, bekrompen, bigotte klokkenluider aan het woord, die alleen maar economisch zwakkeren geheel nodeloos en op een stupide manier wil vernederen . Wat méér zegt over zijn eigen achterlijke mentaliteit, dan over die van de werklozen... |
Citaat:
|
Citaat:
Werken ze? Neen? Dan zijn het luie leeglopers. :) |
Citaat:
|
Wat zijn we LDD gewijs toch weer verdraagzaam tegenover werkzoekenden :twisted:
|
Welk geld? Ze zijn werkloos.
|
Citaat:
Wat een genuanceerd wereldbeeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Aanschouw de leliën des velds... zij werken niet (uit het evangelie van Mattheus - woorden van de heer Jezus onze god zelverst) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be