![]() |
Dewael wordt nieuwe kamervoorzitter
Dewael kan nog geen leiding geven aan een kabinet .
Hoe kan hij dan voorzitter zijn van de kamer?:roll: |
Postjes pakken is nu eenmaal de sport binnen de VLD
|
Hij heeft zich kandidaat gesteld omv minder stresserend en rustiger :roll:
|
Dit is dus het vervolg van de "nieuwe politieke cultuur"
Wat een lachertje. DeWaal die nattigheid blijft voelen van het politiedebacle heeft opnieuw een mooie uitweg gevonden. Diene puit vertrouw ik voor geen haar. Wat heeft die al bereikt om minister van BZ te worden? Ik voel me precies 25 jaar terug in de tijd geworpen. De oude krokodillen, bedisselingen enz... Democratie? Verkiezingen? Tstrafst is dat indien er toch verkiezingen zouden zijn, dat wij, de kiezer, nog steeds idioot of lam genoeg zijn om steeds op dezelfde mafiosi te stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo betrouwbaar als de neten. |
Lachen of bleiten?
|
is het nu waar dat hij als kamervoorzitter niet kan ondervraagd worden in onderzoekscommisies? wat voor dikke zever haalt de OVLD uit indien dit waar is. Gauw dewael wegpromoveren zodat het 'imago' van de partij behouden blijft...
krapuleuze partij |
Postjes, daar gaat het hem om bij de vLD.
Als je het fijn nagaat, kunnen ze zelfs niet Vlaams zijn, want ze hebben hun postjes te danken aan de MR, want in Vlaanderen werden ze zwaar afgestraft. Wie na al dat gekonkelfoes nu nog niet doorheeft dat heel die laatste crisis een regie achter de schermen was van de VLD , die is stekeblind en potdoof!! Eerst eisen ze de val van Leterme, daarna een vlugge doorstart ( in de hoop op VHS) dan weer verkiezingen in juni , dan geen commissie ; Van zodra ze gewaar werden dat hun plannetje niet de verwachte resultaten had , draaiden ze als een windhaan!!! Hopelijk worden ze de volgende verkiezing op hun daden beoordeeld en hebben ze zoveel minder dat zelfs de MR hen geen overwinningsgevoel meer kan geven! Ik heb dan meer respect voor de Spa die tenminste toegeeft dat ze afgestraft werden. Voor een partij die in Vlaanderen werd afgestraft hebben ze wel veel hoge postjes die ze dan ook nog met man en macht proberen te vrijwaren, zonder scrupules. |
Citaat:
De Wael is nog nooit uit verdienste op een positie terecht gekomen. Was het als minister van kultuur/sport, minister-president of minister van buitenlandse zaken, altijd was hij aan het schuiven zodat hij bij de afrekening afwezig was. De anderen hebben altijd schuld. Hij weet van niets. Dat dit klein manneke, carrièrist pur-sang op de rug van anderen, het belgische parlement zal voorzitten is een van de laatste schanden die dit land nog moet verdragen. |
Het is bijna onmogelijk geworden om nog commentaar te geven op de wantoestanden en het gekonkel van de heerschappen van WS16. Keer op keer, dag na dag wordt de burger met verstomming geslagen. Vlamingen zijn massochisten quoi...
|
Citaat:
Zeg dus gerust Tsjiepie. |
Als zo een "pipo" voorzitter wordt van de kamer is het waarschijnlijk dat de kamer zo iemand verdient.
|
Grappige stoelendans hé :lol:
|
Meer een canapeedans, dacht ik.
|
Citaat:
Het bewijst dat ik het niet uitgevonden heb... ;-) |
Citaat:
http://www.deredactie.be/cm/de.redac...rme_buitenland Dewael veilig naar de Kamer, De Gucht veilig naar Europa. Klootzakken. :evil: |
En toch zijn er nog kiezers die stemmen voor die mannen.... :-(
|
Elk land krijgt de politici die het verdient...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be