![]() |
Voelt u zich nog vertegenwoordigd ?
De nieuwe regering :
In Min : - Inge Vervotte (maatschappelijk assistente) In Plus : - Guido De Padt : advokaat - Stefaan De Clercq : advokaat - Steven Van Ackere : advokaat - Patrick Dewael : advokaat |
Tijd voor een rechtenstudie lijkt me...
|
't Is om te janken hé, zonder meer. I can't wait for the summer to begin... Ondertussen bid ik tot de heilige martelares Sinte Inge van de Sabéniens dat de bevolking deze keer niet aan collectieve amnesie zal lijden in de stemhokjes.
Ook moet er duchtig werk gemaakt worden van een strategie om LDD te ontmaskeren. Den dikke parvenu van't Zèèitsje mag NIET in de weg gaan lopen op onze laatste herkansing in juni. Welke integere journalist trekt ZIJN beerput eens open? |
Advocaten zijn zakkenvullers :oops:
|
Ik heb mij nooit vertegenwoordigd gevoeld. Logisch ook, zelfs de volksvertegenwoordigers (sic) vertegenwoordigen het volk niet.
|
Citaat:
² |
Citaat:
|
Bwa,
degenen waar ik op stemde werken goed in het parlement Hun beroep maakt me niet echt uit |
Normaal,ik denk niet,dat iedereen weet wat er echt gaande is.Als ze maar verdienen,en veilig zijn van het gespuis dat elke keer weer vrijgelaten wordt,de dag van vandaag.
|
Tiens, zit Patrick Dewael in de nieuwe regering ?
Welke funktie ? Ik zie zijn naam hier niet bij staan ? |
Citaat:
|
eigenlijk heb ik mij altijd al een beetje "over-vertegenwoordigd" gevoeld....
al die verschillende ministers, vlaamse, waalse, federale, brusselse..... die allemaal maar één doel voor ogen hebben : de meerdere eer en glorie van hun kiezer.... ik voel er mij écht belangrijk door.... nee zovéél aandacht heb ik persoonlijk niet nodig....;-) |
Citaat:
De journalisten in belgiquw zullen ldd NIET aanvallen, want eindelijk is er een "alternatief" voor het VB |
Citaat:
|
Update :
- In Plus : Veerle Heeren : advokaat |
De regering vraagt vertrouwen
Wie,wat, waarin, is een ander paar mouwen. Economisch zitten we in een regressie Politiek in een depressie Budgetair aan de grond Communautair in een afgrond Politici staan maar te lullen En ondertussen hun zakken te vullen DE MENSEN moeten hoognodig samenspannen En de huidige politiekers voorgoed verbannen Willen we nog een toekomst voor onze kinderen Dan moeten we dringend hun plannetjes verhinderen Normen en waarden moeten herleven Om iedereen weer hoop te geven Het is meer dan welletjes We hebben de buik vol van hun spelletjes Laat de basis eindelijk reageren En onze toekomst niet langer hypothekeren YES WE CAN!!! |
Ik voel mij betrekkelijk goed vertegenwoordigd door de personen op wie ik gestemd heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
www.democratie.nu Paul |
Wat mij opvalt is dat politiekers en advocaten tot een beroepsklasse horen die er eerst en vooral op gericht is zichzelf nodig te houden op de kap van de maatschappij. Terwijl Vervotte er in slaagt nog enige ethische waarden tentoon te spreiden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be