Een stukje uit dat artikel:
Citaat:
'Onze stranden moeten plaatsen zijn waar niemand aanstoot aan neemt.
|
Ik moet het eerste paar borsten nog zien, die aanstootgevend zouden zijn...
Duimzuigerij van de bovenste plank dus dus en zo'n idiote uitspraak miskent trouwens elk zelfbeschikkingsrecht van vrouwen, om al dan niet hun borsten te ontbloten, waar dat toegelaten is.
Citaat:
We moeten respect tonen voor de verschillende culturen', aldus de dominee die vindt dat vooral moslim-mannen tegen zichzelfbeschermd moeten worden.
|
Que ?! We moeten
wat, geachte dominee ??
Ik hoop dat die prediker voor zichzelf spreekt, want laat die multi-culturele strandgangers dan maar eerst eens zelf het nodige respect betonen, voor de plaatselijke cultuurgebruiken van het land waar ze vrijwillig zijn geimmigreerd en zelf eens te tolereren, wat ongebruikelijk is in het land van herkomst.
Topless hoort daarbij, alsook een hoop andere dingen die eveneens niet halal zijn.
Even dikke vrienden, maar take it or leave it, zou ik zo zeggen
De niet-moslim word het dan ook stilaan dik beu, om steeds maar meer maatschappelijke vrijheden en culturele gebruiken onnodig op te offeren, voor een in spe onverdraagzame bevolkingsgroep, met een blijkbaar rigide voorkeur voor een democratievreemde bestuursvorm en dito rechtspraak.
Trouwens, de kerk zelf heeft vrouwen eeuwenlang met een valse schaamte opgezadeld en als tweederangsburgers behandeld en erger, en nu de vrouwenschare zich hier stilaan uitworstelt, zouden we opnieuw gehoor moeten geven aan de verzuchtende obscure doctrines annex sexuele frustraties, van een hoop binnengewaaide islamfundi's ea hypocriete sujetten ?
Ach ja, de allesslikkende poco's, zelf gelovig of niet, die steeds maar voor die religiueze afpersers door de knikkende knieen gaan, zijn eigenlijk een groter gevaar voor de eigen bevolking en elke democratische evolutie daarvan, dan degenen die liefst zo snel mogelijk elke westerse waarde of vrijheid willen vernietigen.
En die tendens is in het eigenste Europa, ook al een heel tijdje aan de gang.
Wat betekende
inshallah ook al weer ?