![]() |
Heel simpele vraag
Kan de kleine man nog in politiek geloven nu deze dagen
Die sprint op dat zitje de andere op dat zitje 8O Deze komen met deze uit de zelfde partij niet overeen Wat een onzin zeg,en ga maar kiezen volgend jaar hé :-D |
Dag duveltje :)
|
Bert Anciaux.
QED. |
mijn oma zei: "Eindelijk, een regering."... en toen vroeg ik haar: "wat is er nu ten gronde veranderd ten opzichte van de vorige regering dat het nu beter gaat zijn?"
Ze kon niet antwoorden :P wat moet jan met de pet nog denken van de politiek? de meeste interesseert het hen toch gene kloot, wat maakt het hen uit op ze postje na postje pakken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ervaring in het erkennen van de frankofone suprematie;
ervaring in het Vlaamse plooien voor de frankofonen ... |
Citaat:
|
Citaat:
Leterme heeft dat geprobeerd.. Onder Van Rompuy I zal er allesinds al niet teveel van de Vlaamse eisen in huis komen. Ben benieuwd voor de nieuwe doorstart van de communautaire dialoog.. |
Wat had ik graag gehad dat ik wat meer zoals u was... :roll: Zo op en top echt cognitief simplistisch, onwetend, om niet te zeggen: idioot. Op die manier zou ik mij om tal van zaken minder druk maken. Want van iets waar men op cognitief vlak -dat wil zeggen: op verstandelijk vlak- eigenlijk de draagwijdte niet van snapt, daar kan men zich dan ook niet druk in maken, en heeft men minder zorgen. U zal om die reden in elk geval ongetwijfeld honderd jaar worden...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of om het simpel en in voor hem verstaanbare taal te zeggen: "zalig zijn de armen van geest" |
Wees toch maar voorzichtig want hij gedraagt zich wel als een onnozelaar maar de agenda die erachter zit is dat allesbehalve.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be