Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Brandend Actueel: Politieke crisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=184)
-   -   Heel simpele vraag (https://forum.politics.be/showthread.php?t=116862)

tony46 30 december 2008 20:14

Heel simpele vraag

Kan de kleine man nog in politiek geloven nu deze dagen
Die sprint op dat zitje de andere op dat zitje 8O
Deze komen met deze uit de zelfde partij niet overeen

Wat een onzin zeg,en ga maar kiezen volgend jaar hé :-D

van Maerlant 30 december 2008 21:21

Dag duveltje :)

Dajjal 30 december 2008 21:32

Bert Anciaux.

QED.

lollysticky 30 december 2008 21:46

mijn oma zei: "Eindelijk, een regering."... en toen vroeg ik haar: "wat is er nu ten gronde veranderd ten opzichte van de vorige regering dat het nu beter gaat zijn?"

Ze kon niet antwoorden :P
wat moet jan met de pet nog denken van de politiek? de meeste interesseert het hen toch gene kloot, wat maakt het hen uit op ze postje na postje pakken.

Zwartengeel 30 december 2008 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3891063)
mijn oma zei: "Eindelijk, een regering."... en toen vroeg ik haar: "wat is er nu ten gronde veranderd ten opzichte van de vorige regering dat het nu beter gaat zijn?"

Ze kon niet antwoorden :P

Om maar te zeggen hoezeer de media anno 2008 het geweten van de argeloze Vlaming nog steeds weet te sussen.

azert 30 december 2008 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3891069)
Om maar te zeggen hoezeer de media anno 2008 het geweten van de argeloze Vlaming nog steeds weet te sussen.

De Vlaming ziet dat er eindelijk een premier met ervaring komt en geen omhooggevallen backbencher.

HAMC 30 december 2008 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 3891126)
De Vlaming ziet dat er eindelijk een premier met ervaring komt en geen omhooggevallen backbencher.

:rofl:

De schoofzak 30 december 2008 22:53

Ervaring in het erkennen van de frankofone suprematie;
ervaring in het Vlaamse plooien voor de frankofonen ...

lollysticky 30 december 2008 22:53

Citaat:

nog eens... een goede persoon als premier maakt niet alles... het zijn de regeringspartijen die onderling de zaak klaren, niet de ene persoon op zichzelf... in een dictatuur zou dit idd lukken, maar wij leven in een particratie!

Wardjess 30 december 2008 23:05

Citaat:

De man dacht wel degelijk met de 800.000 voorkeursstemmen iets te kunnen veranderen, hoe zou je zelf zijn? Propaganda voeren en de verkiezingsoverwinnen halen is één ding, er iets mee (willen) doen is een ander.
Leterme heeft dat geprobeerd..

Onder Van Rompuy I zal er allesinds al niet teveel van de Vlaamse eisen in huis komen. Ben benieuwd voor de nieuwe doorstart van de communautaire dialoog..

willysproject 30 december 2008 23:26

Wat had ik graag gehad dat ik wat meer zoals u was... :roll: Zo op en top echt cognitief simplistisch, onwetend, om niet te zeggen: idioot. Op die manier zou ik mij om tal van zaken minder druk maken. Want van iets waar men op cognitief vlak -dat wil zeggen: op verstandelijk vlak- eigenlijk de draagwijdte niet van snapt, daar kan men zich dan ook niet druk in maken, en heeft men minder zorgen. U zal om die reden in elk geval ongetwijfeld honderd jaar worden...

Citaat:

lollysticky 30 december 2008 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willysproject (Bericht 3891306)
Wat had ik graag gehad dat ik wat meer zoals u was... :roll: Zo op en top echt cognitief simplistisch, onwetend, om niet te zeggen: idioot. Op die manier zou ik mij om tal van zaken minder druk maken. Want van iets waar men op cognitief vlak -dat wil zeggen: op verstandelijk vlak- eigenlijk de draagwijdte niet van snapt, daar kan men zich dan ook niet druk in maken, en heeft men minder zorgen. U zal om die reden in elk geval ongetwijfeld honderd jaar worden...

ik zie direct dat dit ne mens met inzicht is :twisted:

Felix (be) 30 december 2008 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3891311)
ik zie direct dat dit ne mens met inzicht is :twisted:

:rofl:

pinarello 31 december 2008 00:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willysproject (Bericht 3891306)

Of om het simpel en in voor hem verstaanbare taal te zeggen: "zalig zijn de armen van geest"

HAMC 31 december 2008 00:12

Wees toch maar voorzichtig want hij gedraagt zich wel als een onnozelaar maar de agenda die erachter zit is dat allesbehalve.

Diederik v.d Elzas 31 december 2008 01:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3891411)
Wees toch maar voorzichtig want hij gedraagt zich wel als een onnozelaar maar de agenda die erachter zit is dat allesbehalve.

HAMC kameraad, gij moet toch veel van die zware beren kennen die mit viel Vergnügen een paar smoelen toetimmeren? Kunde zo gene raid organiseren van motards op de WS16? Uw volk zal u eeuwig dankbaar zijn! :twisted:

reinaert68 31 december 2008 02:12

Citaat:

Dat is een waarheid als een koe! Wat nog niet wil zeggen dat hij in zijn hardnekkigheid toch heeft bewezen dat er een fundamenteel probleem is in onze staatsstructuur en de franstaligen zich wat diplomatischer zullen moeten opstellen of het valt uit elkaar.

Cisalpina 31 december 2008 03:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tony46 (Bericht 3890886)
Kan de kleine man nog in politiek geloven nu deze dagen
Die sprint op dat zitje de andere op dat zitje 8O
Deze komen met deze uit de zelfde partij niet overeen

Wat een onzin zeg,en ga maar kiezen volgend jaar hé :-D

is de politiek anno 2008 zoveel schaamtelozer dan vroeger, denkt ge?

GZV 31 december 2008 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 3891594)
is de politiek anno 2008 zoveel schaamtelozer dan vroeger, denkt ge?

neen.maar we komen nu meer te weten dan vroeger.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be