| Felix (be) |
2 januari 2009 12:18 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS
(Bericht 3896121)
In tijden van absolute monetaire dwaasheid zijn dergelijke zaken als een parodie op de ellende die de vereenzelviging ermee veroorzaakt. De massahypnose en de slachtoffers die het maakt is blijkbaar nog niet doorgedrongen waardoor deze kanker van het denken de wereld verder zal uithollen. Alsof er geen boek geschreven werd doet men schaamteloos verder, maar misschien is dat te wijten aan het zelfbedrog waarin men ook anderen tracht te betrekken. Is dit duidelijk genoeg? Misschien eens Domino proberen ipv Monopoly?
|
Begrijp nu beter wat u motiveert om zo'n wedstrijd "wansmakelijk" te vinden.
In mijn ogen is de "absolute monetaire dwaasheid" zoals u het zo mooi uitdrukt al lang bezig.
Wat er nu allemaal in de econmie gebeurt was grotendeels (in mijn ogen zelfs makkelijk - en ik bedoel niet in detail, wel de grote lijnen) te voorspellen (opgepast, ik zeg NIET te timen - had ook al bv in 2006 of 2007 kunnen gebeuren) voor wie er met zijn neus opzit en niet gelooft dat bomen tot in de hemel groeien.
De beurs is veel breder dan de aandelenbeurs en behelst heel wat meer dan het kopen en verkopen van aandelen.
Voor mij persoonlijk is dit wedstrijdje niet "wansmakelijk", net zomin als handelen op de beurs.
Maar ik zie dat idd zeer veel mensen de huidige abominabele situatie absoluut niet hadden zien aankomen.
|