![]() |
Marokkaanse bende jaagt feestende jongens de dood in
Het jaar is op een verrijkende manier begonnen. Tja, slachtoffers van kansarmoede, rassiesme e.d. zeker? Hopelijk gaat de politie bij de familie van de slachtoffers eens goed alle boekenkasten uitpluizen. Men weet nooit of men niet een of ander rechts boek of pamflet vindt, die deze daad kan rechtvaardigen
klik |
Intriest.
|
Gruwelijk
|
Citaat:
De daders mogen niet vrijlopen, en daarom moet de politie wat intnsiever in gang schieten en haar werk doen, waarvoor ze betaald wordt. Niemand mag dergelijke gruwelijke daden plegen, beste pissebed, niemand, of het nu allochtonen of autochtonen zijn. |
Beste Goodwill,
ik vind uw posts altijd getuigen van redelijkheid. Maar het beleid is nog te vaak te slap tov allochtonen. Voor mij mag er geen onderscheid zijn tussen mensen. Maar het moet dan ook zo zijn, dat allochtonen even hard gestraft worden als autochtonen. Vaak krijgen ze "kansarmoede", "minder jobkansen", "ontworteling" aangeboden als excuus om hun wangedrag te kunnen begrijpen. En dat is onaanvaardbaar voor veel mensen. Maar nogmaals, dat gaat niet over u, u bent een van de redelijkste posters hier. |
Dit soort berichten brengen steeds hetzelfde gevoel bij me op, ik kan het niet goed omschrijven, het is misschien een triest gevoel, een kwaad gevoel, of misschien een gevoel van onmacht.
Ik weet het niet meer, maar wat ik wel weet is dat we dit soort scenario's meer en meer zullen tegenkomen :| |
Citaat:
Maar hoe kunnen ze dat doen zonder dat zich iemand geviseerd voelt ? |
Citaat:
|
Waarom lees ik hier niets over op Nederlandse sites ?
|
en waar blijft onze bovenste beste Filo met zijn haarscherpe analyses van dergelijke incidenten?
|
Citaat:
|
Het duurt inderdaad wel lang voor er iemand komt aandraven met 'fait divers'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...einongeluk.xml http://www.limburger.nl/article/2009...0340/1030/weer |
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland..._spoor_op.html
Een typisch geval van xenofobe journalisten op zoek naar voorpaginanieuws dus. En eens gepubliceerd, kon de rest wel niet anders dan het overnemen. De moderne journalistiek, het wordt bijna pathetisch. |
Citaat:
Ze gingen niet weg van het spoor..... Wat deden ze sowieso op het spoor in de eerste plaats? Dat vraagt toch om problemen? |
Politie: dode door aanrijding met trein geen misdrijf
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Smerig stuk racistische sensatiejournalistiek vh HLN weeral. |
Overlevende en politie: dode door aanrijding met trein geen misdrijf
Citaat:
|
De meeste moorden en mishandelingen gebeuren "binnen" de familiekring... maar dat is geen nieuws ; nieuws is als een "allochtoon" de dader is van een misdaad tegenover een "autochtoon", waarbij in dit land de taal die de "autochtoon" spreekt ook nog van doorslaggevend belang schijnt te zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be