![]() |
Wat neemt Servais Verherstraeten?
"Bedankt Ief, bedankt Jo en bedankt Inge".
De tussenkomst van de heer Servais Verherstraeten tijdens de discussie over de regeringsverklaring Van Rompuy I deze morgen en dan vooral de beelden waarbij op hem ingezoomd werd nadat hij terug plaats genomen had op de parlementaire banken heeft bij mij een overgetelijke indruk nagelaten. Wat de heer Verherstraeten ook nemen moge, ik wil er meteen 3 kilo van bestellen. Wat neemt Servais? Iemand? |
Citaat:
|
Petit Servais, denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk dat het in dit geval eerder Gerolf Annemans was die petit Servais misselijk lieten worden. :twisted::twisted::evil::evil: |
Hij slikt bollen... paternosterbollekes!
|
Mogelijk heeft hij gewoon ADHD en krijgt hij daarvoor pillekes?
|
Hij pakt in ieder geval dezelfde pillekes als Tommelein (bij de vld ruzies) en Ceysens ten tijde van de mislukte onderhandelingen van BHV.
Verherstraeten moet echter niet wanhopen, parlementsleden die judas spelen om het gezicht van de partij te redden worden immers beloond. Patriciake kreeg na haar schertvertoning op de zevende dag, je weet wel die ene keer dat Guy niet wou komen 'uit schaamte?' omdat hij bijna half Vlaanderen had verpats, een ministerpost in de vlaamse regering. Ook brutus werd beloond, de indertijd zogoed als onbekend Tommelein kreeg achteraf het fractieleiderschap in de schoot geworpen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be