Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Brandend Actueel: Politieke crisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=184)
-   -   Wat neemt Servais Verherstraeten? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=116988)

4x10E6 2 januari 2009 11:43

Wat neemt Servais Verherstraeten?

"Bedankt Ief, bedankt Jo en bedankt Inge".
De tussenkomst van de heer Servais Verherstraeten tijdens de discussie over de regeringsverklaring Van Rompuy I deze morgen en dan vooral de beelden waarbij op hem ingezoomd werd nadat hij terug plaats genomen had op de parlementaire banken heeft bij mij een overgetelijke indruk nagelaten.
Wat de heer Verherstraeten ook nemen moge, ik wil er meteen 3 kilo van bestellen.
Wat neemt Servais? Iemand?

pinarello 2 januari 2009 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 3896122)
De tussenkomst van de heer Servais Verherstraeten tijdens de discussie over de regeringsverklaring Van Rompuy I deze morggen en dan vooral de beelden waarbij op hem ingezoomd werd nadat hij terug plaats genomen had op de parlementaire banken heeft bij mij een overgetelijke indruk nagelaten.
Wat de heer Verherstraeten ook nemen moge, ik wil er meteen 3 kilo van bestellen.

eenmaal de macht geroken, verworden ze tot bloedhonden die bloed ruiken. Zijn bijna satanische lach na zijn tussenkomst sprak inderdaad boekdelen:evil:

Cisalpina 2 januari 2009 11:54

Petit Servais, denk ik.

4x10E6 2 januari 2009 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina (Bericht 3896134)
Petit Servais, denk ik.

Mjâh, geeft Petit Gervais aanleiding tot versprekingen? Dank zij een directe vraag van Vanvelthoven aan Verherstraeten weten we nu dat het experten team dat de voorbereidende nota voor - de al dan niet parlementaire - onderzoekscommissie opstellen moet, uit "magistraten" samengesteld zal zijn. Hoelang moet een potteke Petit Gervais wel niet openstaan om tot zo'n psychedelica te leiden ?

Txiki 2 januari 2009 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 3896206)
Mjâh, geeft Petit Gervais aanleiding tot versprekingen? Dank zij een directe vraag van Vanvelthoven aan Verherstraeten weten we nu dat het experten team dat de voorbereidende nota voor - de al dan niet parlementaire - onderzoekscommissie opstellen moet, uit "magistraten" samengesteld zal zijn. Hoelang moet een potteke Petit Gervais wel niet openstaan om tot zo'n psychedelica te leiden ?

zo'n 179 jaar?

Cisalpina 2 januari 2009 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 3896206)

Ik denk dat Servais er in gevallen is als kind.

Cacique 2 januari 2009 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 3896122)
"Bedankt Ief, bedankt Jo en bedankt Inge".
De tussenkomst van de heer Servais Verherstraeten tijdens de discussie over de regeringsverklaring Van Rompuy I deze morgen en dan vooral de beelden waarbij op hem ingezoomd werd nadat hij terug plaats genomen had op de parlementaire banken heeft bij mij een overgetelijke indruk nagelaten.

Ik denk iets tegen de schizofrenie (toepasselijk bij zijn neo-tsjevenmentaliteit) , daar trekt ge ook van die onnozele smoelen van. Iets als Zyprexa zou me niet verbazen, met een scheut wisky en een licht anti-depressivum en ge weet niet wat u overkomt.

Maar ik denk dat het in dit geval eerder Gerolf Annemans was die petit Servais misselijk lieten worden. :twisted::twisted::evil::evil:

Chrisis 2 januari 2009 21:22

Hij slikt bollen... paternosterbollekes!

filosoof 2 januari 2009 21:42

Mogelijk heeft hij gewoon ADHD en krijgt hij daarvoor pillekes?

maarte 2 januari 2009 22:04

Hij pakt in ieder geval dezelfde pillekes als Tommelein (bij de vld ruzies) en Ceysens ten tijde van de mislukte onderhandelingen van BHV.
Verherstraeten moet echter niet wanhopen, parlementsleden die judas spelen om het gezicht van de partij te redden worden immers beloond.
Patriciake kreeg na haar schertvertoning op de zevende dag, je weet wel die ene keer dat Guy niet wou komen 'uit schaamte?' omdat hij bijna half Vlaanderen had verpats, een ministerpost in de vlaamse regering. Ook brutus werd beloond, de indertijd zogoed als onbekend Tommelein kreeg achteraf het fractieleiderschap in de schoot geworpen.

Cacique 2 januari 2009 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 3897428)
Mogelijk heeft hij gewoon ADHD en krijgt hij daarvoor pillekes?

Ja, die is goed!:lol: Weet je wel hoe moeilijk het is om ri/(e)/latine aan volwassen te geven en welke hoge dosis dat wordt? Methylfenidaat is eigenlijk gewoon afgezwakte speed die de hersencellen onherroepelijk beschadigd. Dat zijn zeer specifieke pillen (met "retard" werking: voor ge onnozel begint te lachen, = met vertraagde afgifte). Daarvoor zou ie een klinisch psychologisch onderzoek moeten ondergaan met zijn familieleden erbij voor een vriendenprijsje van € 200 gemiddeld, en zoveel zal nen tsjeef nooit betalen bij den doktoor. Trouwens, denkt ge dat Servaiseken het zo ver zou schoppen met een psychiatrisch dossier? Medisch geheim mon oeuil hé...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be