![]() |
Veerle Heerlen.
http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...124938-438.art
het is vanaf nu beter om mensen met een ongeschreven blad te introduceren... de VLD kan leren aan de CDV, voldoende bloed in de partij om regelmatig met totaal nieuwe mensen altijd maar verder te doen. we zouden een wanhopig post-o-manie ranking moeten maken Bert Anciaux - Dewael - Dehught Bij VLD zijn ze zodanig wanhopig bezig met hun postje, dat je zou vergeten dat er ander emensen bestaan. |
Er staat Heerlen, een onzalige stad in Limburg.
|
Weer één met een diploma rechten.
en dan nog een die het over het Limburggevoel heeft juist wat we nodig hebben :| |
Laat de Limburger maar aan de Maas hun tijd doorbrengen in plaats van in Brussel, wij als Vlaams Brabanders zijn al genoeg in de rug geschoten door Limburgers.
|
Haar naam is Veerle HEEREN !!! , niet Heerlen !!! Stelletje anti - limburgers !!
|
ajah nu je het zegt, ik vind dat ze mooie krullekes heeft, vriendelijk lacht, ze heeft ongeveer mijn leeftijd, en haar diploma's vind ik zwaar genoeg om te floreren in de kabinetten op diverse postjes.
Nog juist een beetje economische vorming geven aan de meid, en een beetje management cultuur en klaar is kees |
Hoe belangrijk is die club, in stembuscijfers?
|
als die madam van hetzelfde caliber is als de meneer die "met 5 minuten politieke moed" het land ging verlossen van het probleem BHV, dan gaat dat mens in "5 maanden politieke moed" serieus wat werk kunnen verrichten....;-)
|
ergens bekruipt me het onaangename gevoel dat deze dame om nogal vreemde redenen werd gekozen
--> omdat ze een vrouw is, er was destijds al protest dat er maar één CD&V-vrouw (Vervotte) in de federale regering zat, en nu die door een man vervangen werd, moest het in de Vlaamse wel een vrouw worden --> omdat ze uit Limburg komt, want: met Vandeurzen was er een Limburger weggevallen uit de federale regering, dus is het goed dat er nu een Limburger in de Vlaamse komt, hoorde ik in het nieuws. CONCLUSIE: men keek in de CD&V niet naar dossierkennis, maar in de eerste plaats naar een Limburgse vrouw om de nieuwe minister te worden. 't Is maar dat we weten wat de jobvereisten zijn. |
Citaat:
groeten aan het stunt team |
Citaat:
dat zou nog eens nagel op de kop kunnen zijn. Je vraagt je feitelijk af waarom er altijd in Belgie op dergelijke manier wordt geselecteerd. Anderzijds als er dan toch wel 4 bekwame kandidaten (1 per provincie) staan te trappelen... kun je netzogoed inderdaad op die basis selecteren.. De voorwaarde is dat ze naar elkaar toe gewogen inderdaad allemaal ongeveer even bekwaam zijn Wat ik wel een voordeel vindt, is dat de eis van Spa om 'onbeschreven kandidaten' te hebben, dan toch aan CD&V zijde ingevuld is. Ik vraag mij af wat bezielt VLD om met hun oude krokodillen verder te doen.. Ze gaan zichzelf zo in de vernieling rijden. |
Geëngageerd en welbespraakt
zet Veerle ons weer op de kaart ons groot succes met Katarakt krijgt in de Wetstraat zijn impact Kris Peeters, haal alvast vlugzout want Truineers zijn ... e ras apoat ! |
Is het niet nog wat vroeg om conclusies te trekken?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Descartes stopt teveel energie in rijmpjes, het is goed dat je bondig wil zijn, maar het heeft een deel van de message verloren gaat.
|
Citaat:
|
ik kan zelf niet goed schrijven,maar het is wel "Veerle Heeren " ;-)
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Limerick_(dichtvorm) Voorbeeld van een limerick: Een huishoudscholiere te Epen had het werkwoord nooit echt goed begrepen Zij vroeg na de daad met haar mond vol met zaad "heb ik nu gepijpt, of: gepepen?" |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be