Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Veerle Heerlen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=116989)

brother paul 2 januari 2009 11:59

Veerle Heerlen.

http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...124938-438.art

het is vanaf nu beter om mensen met een ongeschreven blad te introduceren... de VLD kan leren aan de CDV, voldoende bloed in de partij om regelmatig met totaal nieuwe mensen altijd maar verder te doen.

we zouden een wanhopig post-o-manie ranking moeten maken
Bert Anciaux - Dewael - Dehught
Bij VLD zijn ze zodanig wanhopig bezig met hun postje, dat je zou vergeten dat er ander emensen bestaan.

Derk de Tweede 2 januari 2009 12:08

Er staat Heerlen, een onzalige stad in Limburg.

Jedd 2 januari 2009 12:44

Weer één met een diploma rechten.
en dan nog een die het over het Limburggevoel heeft

juist wat we nodig hebben :|

orka 2 januari 2009 12:52

Laat de Limburger maar aan de Maas hun tijd doorbrengen in plaats van in Brussel, wij als Vlaams Brabanders zijn al genoeg in de rug geschoten door Limburgers.

El Guapo 2 januari 2009 14:51

Haar naam is Veerle HEEREN !!! , niet Heerlen !!! Stelletje anti - limburgers !!

brother paul 2 januari 2009 16:42

ajah nu je het zegt, ik vind dat ze mooie krullekes heeft, vriendelijk lacht, ze heeft ongeveer mijn leeftijd, en haar diploma's vind ik zwaar genoeg om te floreren in de kabinetten op diverse postjes.
Nog juist een beetje economische vorming geven aan de meid, en een beetje management cultuur en klaar is kees

willem1940NLD 3 januari 2009 01:09

Hoe belangrijk is die club, in stembuscijfers?

ICE-MAN 3 januari 2009 13:14

als die madam van hetzelfde caliber is als de meneer die "met 5 minuten politieke moed" het land ging verlossen van het probleem BHV, dan gaat dat mens in "5 maanden politieke moed" serieus wat werk kunnen verrichten....;-)

Den Ardennees 3 januari 2009 14:16

ergens bekruipt me het onaangename gevoel dat deze dame om nogal vreemde redenen werd gekozen

--> omdat ze een vrouw is, er was destijds al protest dat er maar één CD&V-vrouw (Vervotte) in de federale regering zat, en nu die door een man vervangen werd, moest het in de Vlaamse wel een vrouw worden

--> omdat ze uit Limburg komt, want: met Vandeurzen was er een Limburger weggevallen uit de federale regering, dus is het goed dat er nu een Limburger in de Vlaamse komt, hoorde ik in het nieuws.

CONCLUSIE: men keek in de CD&V niet naar dossierkennis, maar in de eerste plaats naar een Limburgse vrouw om de nieuwe minister te worden. 't Is maar dat we weten wat de jobvereisten zijn.

4x10E6 3 januari 2009 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El Guapo (Bericht 3896537)
Haar naam is Veerle HEEREN !!! , niet Heerlen !!! Stelletje anti - limburgers !!

Mevrouw Heerleveen?

groeten aan het stunt team

brother paul 4 januari 2009 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3898419)
ergens bekruipt me het onaangename gevoel dat deze dame om nogal vreemde redenen werd gekozen

--> omdat ze een vrouw is, er was destijds al protest dat er maar één CD&V-vrouw (Vervotte) in de federale regering zat, en nu die door een man vervangen werd, moest het in de Vlaamse wel een vrouw worden

--> omdat ze uit Limburg komt, want: met Vandeurzen was er een Limburger weggevallen uit de federale regering, dus is het goed dat er nu een Limburger in de Vlaamse komt, hoorde ik in het nieuws.

CONCLUSIE: men keek in de CD&V niet naar dossierkennis, maar in de eerste plaats naar een Limburgse vrouw om de nieuwe minister te worden. 't Is maar dat we weten wat de jobvereisten zijn.

dat zou nog eens nagel op de kop kunnen zijn. Je vraagt je feitelijk af waarom er altijd in Belgie op dergelijke manier wordt geselecteerd. Anderzijds als er dan toch wel 4 bekwame kandidaten (1 per provincie) staan te trappelen... kun je netzogoed inderdaad op die basis selecteren.. De voorwaarde is dat ze naar elkaar toe gewogen inderdaad allemaal ongeveer even bekwaam zijn

Wat ik wel een voordeel vindt, is dat de eis van Spa om 'onbeschreven kandidaten' te hebben, dan toch aan CD&V zijde ingevuld is. Ik vraag mij af wat bezielt VLD om met hun oude krokodillen verder te doen.. Ze gaan zichzelf zo in de vernieling rijden.

Descartes Jr 10 januari 2009 20:27

Geëngageerd en welbespraakt
zet Veerle ons weer op de kaart
ons groot succes met Katarakt
krijgt in de Wetstraat zijn impact

Kris Peeters, haal alvast vlugzout
want Truineers zijn ... e ras apoat !

Havana 11 januari 2009 10:08

Is het niet nog wat vroeg om conclusies te trekken?

Descartes Jr 11 januari 2009 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 3913586)
Is het niet nog wat vroeg om conclusies te trekken?

Conclusies ? 't Is gewoon een waarschuwing ! :lol: :crazyeye:

Havana 11 januari 2009 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 3913611)
Conclusies ? 't Is gewoon een waarschuwing ! :lol: :crazyeye:

U leest misschien niet goed/alles:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 3898419)

Descartes Jr 11 januari 2009 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havana (Bericht 3913613)
U leest misschien niet goed/alles:

Zoals u terecht zegt : we zullen de kat uit de boom moeten kijken ;)

brother paul 11 januari 2009 10:54

Descartes stopt teveel energie in rijmpjes, het is goed dat je bondig wil zijn, maar het heeft een deel van de message verloren gaat.

Descartes Jr 11 januari 2009 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 3913645)
Descartes stopt teveel energie in rijmpjes, het is goed dat je bondig wil zijn, maar het heeft een deel van de message verloren gaat.

Mijn limericks zijn dagvers en hebben de bedoeling een discussie op te starten. En ja, ik hou niet van oeverloos proza ...

duveltje382 11 januari 2009 11:06

ik kan zelf niet goed schrijven,maar het is wel "Veerle Heeren " ;-)

willem1940NLD 11 januari 2009 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 3913658)
Mijn limericks zijn dagvers en hebben de bedoeling een discussie op te starten. En ja, ik hou niet van oeverloos proza ...

Je rijmt best heel aardig hoor, maar "limerick" is een totaal andere versvorm.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Limerick_(dichtvorm)

Voorbeeld van een limerick:

Een huishoudscholiere te Epen
had het werkwoord nooit echt goed begrepen
Zij vroeg na de daad
met haar mond vol met zaad
"heb ik nu gepijpt, of: gepepen?"

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be