Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Meer diefstallen in Brusselse stations (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11699)

Xnorf 8 april 2004 07:57

BRUSSEL Het aantal aangiften van diefstallen in de Brusselse treinstations gaat sinds 2000 in stijgende lijn. Vorig jaar stelde de Brusselse spoorwegpolitie voor 1.938 diefstallen met of zonder geweld een pv op, zo antwoordt minister van binnenlandse zaken Dewael op een parlementaire vraag van Bart Laeremans (Vlaams Blok). In 2002 waren dat er 1.874. Het leeuwendeel van de aangegeven diefstallen wordt gepleegd in Brussel-Zuid. Dewael voegt er wel aan toe dat de cijfers onvolledig zijn. Als reactie op het stijgende aantal diefstallen zet de Brusselse spoorwegen metropolitie gericht ploegen in burger en in uniform in, zegt Dewael.

Bron: Metro

Raf C 8 april 2004 09:21

ik neem aan dat dit WEL betrouwbare cijfers zijn, aangezien het om een stijging gaat. :evil: :roll:

Xnorf 8 april 2004 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf C
ik neem aan dat dit WEL betrouwbare cijfers zijn, aangezien het om een stijging gaat. :evil: :roll:

ik vrees ervoor :?

Citaat:

Als reactie op het stijgende aantal diefstallen zet de Brusselse spoorwegen metropolitie gericht ploegen in burger en in uniform in, zegt Dewael.
Weer een verwezelijking van VB dus.

illwill 8 april 2004 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf C

Neen, ze zijn enkel betrouwbaar als ze in dalende lijn zijn.

Philips Inc. 8 april 2004 11:48

Statistieken zijn als bikini's:

Ze tonen veel, alleen het essentiƫle niet ;)

SB1234 8 april 2004 12:13

'There are lies, damned lies and statistics.' (Mark Twain)

Xnorf 8 april 2004 13:11

Gelooft men dit nu niet omdat er Vlaams Blok in de tekst staat?

Klinkt het dan geloofwaardiger moest dit uit de mond van verhofstadt komen :roll: ik dacht het niet :wink:

In elk geval klinken deze betrouwbaar

SB1234 8 april 2004 13:14

Is ook zo Xnorf, heb niet het gevoel dat het in de stations (en net daarbuiten) veiliger is geworden.

Gargamel 8 april 2004 13:32

Nee toch,zijn de Belgen weerom aan het stelen.Waarschijnlijk vermomde VB-ers 8O

The_Prodigy 8 april 2004 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Dewael voegt er wel aan toe dat de cijfers onvolledig zijn.

Het zullen er dus nog veel meer zijn! Maar toch is het er veiliger op geworden. Ge voelt dat toch! :lol:

Griffin 9 april 2004 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Prodigy
Citaat:

Dewael voegt er wel aan toe dat de cijfers onvolledig zijn.

Het zullen er dus nog veel meer zijn! Maar toch is het er veiliger op geworden. Ge voelt dat toch! :lol:

Hoh! U bent beter dan de statistiek *g* (denkende aan die uitspraak van Mark Twain die hierboven ergens geciteerd staat).

Philips Inc. 9 april 2004 09:57

Citaat:

Gelooft men dit nu niet omdat er Vlaams Blok in de tekst staat?

Klinkt het dan geloofwaardiger moest dit uit de mond van verhofstadt komen :roll: ik dacht het niet :wink:

In elk geval klinken deze betrouwbaar

Misschien kunnen we eens naar de oorzaken beginnen kijken.

Het zal wel weer aan de islam liggen zeker ... :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be