![]() |
Operatie doofpot gaat van start ...
Blijkbaar heerst de grootste onduidelijkheid over de te installeren onderzoekscommissie. Wie gaat deze leiden?, waaruit zal deze bestaan?, Wat zal de bevoegdheid zijn...
Het staat nu reeds vast dat Leterme en Van Deurzen geen fouten hebben gemaakt, meer zelfs de nieuwe functies van deze heren ligt op hun te wachten. Wie gelooft in de objectiviteit van zo een onderzoekscommissie Is operatie doofpot gestart? |
Het gezicht van Bart Tommelijn was de moeite nadat Peter Van Velthove hem hierover een duidelijk vraag had gesteld.
|
het wordt idd een doofpot-operatie... zoals we gewoon zijn in dit apenland
de burger die het mandaat aan de politiekers geeft, mag niet weten hoe dit mandaag (mis)gebruikt wordt. Zielig |
Citaat:
|
En dit zal uiteraard resulteren in een nieuwe stijging van onder andere het Vlaams Belang, Lijst Dedecker,...
Waarop de traditionele partijen weer uit de lucht komen gevallen en men zich afvraagt hoe dat toch kan. |
Citaat:
|
Ik vind die Tommelein iemand die echt past in de huidige VLD: achterbaks, provocateur , hautain en dus zeker niet iemand die hun verkiezingsnederlaag toegeeft.
Ik begrijp echt niet dat zij zo hoog van de toren blazen. Zou die Tommelein echt intellectueel niet capabel zijn om zijn eigen replieken te onthouden,? Als je de laatste maanden de uitspraken evan de VLD overloopt, dan zie je voortdurend dat ze zichzelf tegenspreken en vandaag zus en morgen anders praten. Het enige wat je steevast WEL iedere keer opnieuw hoort is : DE MENSEN!!! Neen, Tommelein niet de mensen , maar de IK staat centraal bij de VLD en alles is toegelaten als de postjes maar blijven!!! Zielige partij geworden en het wordt met de dag zieliger om zien en horen!!! Ooit nochtans stemde ik voor deze partij...... |
Citaat:
|
Eigenlijk zijn Vlamingen een bende lammetjes, onnozele sukkelaars... Moesten zulke flagrante feiten zich afspelen in de zogenaamde "bananenrepubliek" waar ik in woon (en bij God allemachtig, België kan heel wat leren van Costa Rica!!) dan was de hele politieke klasse allang haar kop kwijt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zou het eigenlijk nog zijn met kabinetschef D'hondt? Hanske voor de vrienden. Inderdaad nog steeds dezelfde functie onder Van Rompuy. Me dunkt dat dit toch de eerste is die je ontslaat in deze situatie. of zou Hanske teveel bewijsmateriaal op zijn PC staan hebben waardoor hij nog wat mag blijven?
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-Rompuy.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
Het geval Dewael is van een heel andere orde, bij Dewael is er wel degelijk stront aan de knikker. |
Citaat:
U heeft al inzage in het dossier van de heer Leterme en de heer Vandeurzen. Kan u dan stante pede dit dossier publiceren hier op politics. be, opdat "we dan allemaal' zouden kunnen weten hoe licht dit dossier wel mag zijn. Een onderzoekscommissie die "moet bevestigen" is een interessante verwoording. Naïef als ik ben, meende ik dat een onderzoekscommissie in eerste plaats zou moeten onderzoeken. |
Citaat:
Zij zullen, door het onderzoek dat ze doen, kunnen bevestigen dat er niets aan de hand is. Ik mag momenteel nog niet het hele dossier publiceren:crazyeye: |
The return of Melchior, Balthazar and Gaspar
Citaat:
|
Citaat:
het "Zij" slaat op de onderzoekscommissie. Hoe deze zal samengesteld worden weet ik ook nog niet. En je moet niet proberen mij hier belachelijk te maken, het zegt meer over jou dan over mij.:twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Ha, ha, ha |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be