![]() |
Annemans in de kamer : video
Voor mij is Geerolf één van de beste parlementairen in het federaal parlement.
Om een idee te hebben hoe het er aan toe gaat in de kamer, je moet maar eens naar deze site gaan en klikken op G. Annemans, gewoon schitterend. http://www.dekamer.be/kvvcr/showpage...ing=20090102-1 |
Akkoord!! Annemans zou een prachtig president van Vlaanderen zijn.
|
Mooi gesproken :D En hij heeft verdorie nog gelijk ook !
|
Waren ze in de rest van het Vlaams Belang maar zo scherp van tong als hij.
|
Jesus, en deze hele uiteenzetting krijg je niet te horen via de geijkte mainstream mediakanalen. Dit is als een Star Wars laser zwaart door de Belgikakamist!!!!
|
Zwak, heel zwak. Na zoveel geklungel van CD&V en het enige dat hij kan is spuwen op Verhofstadt & de snel-Belg-wet.
De credibiliteit van Van Rompuy is eerder gesterkt door de speech van Annemans... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat rook je en waar kan ik het kopen ? 8O |
Annemans is een uitzonderlijk goed redenaar wss is hij op dat vlak het beste wat in de kamer zetelt. Deze toespraak vind ik echter in de huidige situatie niet al te sterk.
|
Annemans is een oprechte spreker.
|
Citaat:
|
Ik ben geen VB'er en zal het ook nooit worden maar kan wel toegeven dat hij de nagels op de koppen sloeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe durft een Tommelein woorden in de mond te nemen als dat hij een mandaat heeft van de kiezer …. Hoe gek kan je zijn. Moge u de eerst volgende verkiezingen krijgen wat u toekomt heren. Wees blij dat de Vlaming een brave mens is van nature, of u zou daar niet meer zitten. VB is het enige alternatief dat ons nog rest tegen die bende arrogante zelfgekroonde keizers. |
Citaat:
Annemans is inderdaad een sterk redenaar, heel erg sterke speech right here. Gaat over een hoop pijnpunten in het huidige regime, slaat spijkers met koppen. Regelmatig een parlementslid eruit pikken en een ludieke opmerking maken om de aandacht te houden. Had persoonlijk veel liever gezien hoe Annemans een rechtstreeks debat zou kunnen hebben met de premier of één van de fractieleiders, want nu wordt er op zijn sterke punten eigenlijk quasi niet gereageerd.. |
Kheb Annemans real life zien debatteren in A'pen (tegen Tony Mary) over de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Kvond hem helemaal niet overtuigend. Hij is zeker niet de beste redenaar uit de federale regering, hij is wel de populistische, wat ook een kwaliteit is, maar je nog geen goede politicus maakt, en zeker geen goede president van Vlaanderen. Wat zou die kerel trouwens doen als Vlaanderen onafhankelijk is? Das toch zijn enige echte programmapunt. Trouwens, de Gerolf maakt ook mooie blunders:
http://nl.youtube.com/watch?v=WHXGCv4TDMI Let vooral op de woorden: Geloofwaardig zijn in dit dossier :) lachen lachen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be