![]() |
In welk formaat kijk je je films ?
Kleine poll om te zien welke formaten mensen in huis hebben... Zelf kijk ik gewone DVD's, HD-DVD's (tja...early adopter), Blu-Ray en puur digitaal (H.264 mkv 1080p HD)vanop een HTPC.
En jullie ? |
1 Bijlage(n)
.
|
En ik heb geen TV.
|
|
Betamax .
Dat is de toekomst , betamax ...8-) |
Citaat:
Video 2000 "Made in the Netherlands" ![]() |
Citaat:
De kwaliteit van betamax is tien keer beter ...8-) En die moderne gekken die denken dat ze met die blinkende schijfjes (seedee's of zoiets) iets kunnen doen zijn pure charlatans ,je moet dat eens op je platenspelers leggen , de naald blijft niet eens in die groefjes ...:evil: |
Wat is dat toch met al die elektronica? Jullie kinderen met jullie moderne dingen als platenspelers en lp's.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Maar niet bang zijn , cassette's zullen ook wel eeuwig meegaan . geen enkele uitvinding kan dat ooit laten verdwijnen ... |
Bij ons in de NWO beschikken we reeds over een telepathisch netwerk waarbij de films als real-time hologrambeelden in onze hersenen gepland worden.
Je moet daar wel zo'n gekleurd brilletje voor op zetten, maar bij ons is dat geel-blauw, niet zo van die belachelijke primitieve rood-groene brol. |
Old school DVD heeft alles wat ik nodig heb.
|
Old school dvd maar cousin Avi doet ook wonderen.
"gevonden op internet" inderdaad. |
Citaat:
|
DivX
ofwel NTSC of PAL |
De Laserdisc staat er niet tussen :-D
![]() |
Robocop.
Ethisch en esthetisch verantwoord fascisme :D |
Citaat:
|
ik verzamel allerlei films die ik vind op het internet :D
|
Citaat:
|
Ik mis de optie: "Films kijken is voor zieligaards die schrik hebben van de buitenwereld of gewoon geen zin hebben om sociaal te doen"
;-) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be