![]() |
Vrijdag maakt de regering bekend hoe ze de opbrengst van het boetefonds zal verdelen. Volgens het eerste verdelingsplan zouden de Vlaamse politiezones 3,26 euro per inwoner uit het fonds krijgen en de Waalse ruim het dubbele: 6,52 euro. Johan Sauwens (CD&V) sprokkelde de cijfers samen op basis van berekeningen van de Vlaamse Vereniging van Steden en Gemeenten. (belga, DWM)
Waar zijn we met bezig en dit alles omdat Verhofstad aan de macht wil blijven. Dit artikel heb ik reeds aan gans mijn mailbox doorgemaild en gevraagd dat zij dit op hun beurt ook doen opdat zoveel mogelijk mensen die op de baan hun brood verdienen weten dat zij voor Wallonie geld zijn aan inzamelen. VLD en Spa hebben géén respect voor de Vlamingen, wel graag zal ik hun boete opmaken op 13 juni en komen ze voor mijn part niet meer aan de bak. En dan maar zeggen dat het Vlaams blok overdrijft met zijn cijfers. Wat weten we nog niet? |
Het zegt veel denk ik. In m'n omgeving zijn er overtuigde liberalen die op de Europese lijst voor Dehaene gaan kiezen in de hoop dat Verhofstadt zo hard slaag krijgt dat hij het afstapt....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie niet in waarom je Europees op een partij zou stemmen die in eigen land zijn ziel aan de duivel (PS) verkocht heeft. Een echte liberaal stemt zeker géén VLD meer.
Vroeger was het logisch dat zelfstandigen liberaal stemden. Nu durven ze niet meer wegens de ONzelfstandigheid van de VLD. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook om het kleiner aantal camera's te compenseren met direct geïnde boetes. Meer blauw op straat, weet je wel? Deswegen wordt het budget voor de Waalse politie-zones verdubbeld. Tevreden? Of is het weer niet goed? |
Citaat:
|
Citaat:
De criminaliteitscultuur is daarginds opener. |
Citaat:
Waal, zelfstandig naamwoord, 1) kinderlokker 2) dief |
Citaat:
Het is meer de PS die die toer opgaat. En waarom gaat er altijd meer geld naar Wallonie dan naar Vlaanderen denk je? Omdat daar zowat iedereen op dezelfde partij stemt en wij graag de macht verdelen, met als gevolg dat 1 enkele partij daar de lakens kan uitdelen, en als ze hun zin niet krijgen blokkeren ze elke onderhandeling. Ik snap wel dat de vlaamse federale ministers het zijn beloop laten gaan, als je begint moeilijk te doen krijgt de PS een underdog-rol en wordt ze nog populairder en trekt ze de volgende termijn het laken nog meer naar zich toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is inderdaad een vrij lachwekkend alternatief.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zet op 13 juni al dat blauw op straat!
|
Citaat:
|
Een VLD-forum? Waar?
Op de liberale webstek 'Liberales' beweren sommigen dat er daar enkel over liberale filosofie gepraat mag worden en dat men voor liberale plitiek maar moet gaan kijken op de VLD-webstek, maar niemand kan die aanwijzen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be