![]() |
Waar blijven de PFLP's en DFLP's in Palastine?
8O
The Popular Front for the Liberation of Palestine (PFLP) , radically militant and Communist. The Democratic Front for the Liberation of Palestine (DFLP), Communist. Ik hoor ze niet, geen betoging en niet op tv verschijnen en niets !!! :| |
PFLP:
Citaat:
|
Citaat:
dat is juist ik vraag niet waar ze zijn in Gaza maar waar zijn ze waar dan ook in Palestina of buiten Palestina of in de vluchtelingenkampen of in buurlanden geen betogingen en geen protestactie en niets :|:| snap het nie meer:roll: |
Citaat:
Wel, de PFLP voert dus daadwerkelijk een gewapende strijd in Gaza zelf, en de DFLP protesteert enkel sporadisch - ze zijn op militair vlak niet echt georganiseerd daar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu doen niets en laten niets horen en gewoon niets zelfs betogingen niet :|:|:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
srry lombas
ik heb just iets nieuws gelezen PFLP lid van politieke vleugel Ahmed Fouad heeft vanuit Damascus in Syrië de strijders in Gaza opgeroepen om eenheid te vormen met andere strijders tegen de aanvallen van zionisten. ![]() deze foto uit hun site misschien in Gaza symbool van PFLP ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be