![]() |
Hamas maakt van de verwarring gebruik om tegen Fatah te vechten!
En natuurlijk Israel de schuld te geven.
Benieuwd hoe de wereld dit ook zal afkeuren? Ik ook! "Hamas heeft de overblijvende Fatah families huisarrest gegeven, om ze te beletten van de IDF aanwezigheid gebruik te maken om weer controle over Gaza te nemen." http://www.jpost.com/servlet/Satelli...cle%2FShowFull Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het lef ! :roll::roll::roll: |
Citaat:
|
dus... Fatah is goed bezig, volgens mij heeft Fatah dit gezocht, dit conflict, door ACHT jaar lang Israel te hebben bestookt met raketten en de bevolking verplicht de helft van de tijd paranoia in schuilkelders te leven dag en nacht!
Om de macht over te nemen in Gaza, de laatste Fatah famlies te vermoorden en te doen of het Israel is geweest. Dubbele winst, Fatah! Bravo! Alles Hakkebar! |
Citaat:
|
Citaat:
Logica is altijd je sterkste kant geweest, zeker? |
Citaat:
Maar ze hebben geen scholen, hospitalen, wegen, universiteiten, fabrieken, boerderijen, hotels, pretparken, ministeries gebouwd, nee nee! Het enige wat ze sinds 2006, het jaar dat Gaza 100% judenfrei werd, gedaan hebben is... een terroristische infrastructuur bouwen, gesteund op haat en allah, om te streven naar de vernietiging van hun doorn in het oog, namelijk de enige niet-islamitiese staat in de regio: Israel! Dat is hun enige bestaansreden. En ze worden daarin gesteund door Iran, die regelmatig wapens stort, terwijl onze belastingscenten voor hun vreten wordt gebruikt. |
Hamas en Iran hebben groot gelijk !
|
Citaat:
En ja, dit is groot nieuws. Hamas vermoordt Fatah en doet alsof Israel het gedaan heeft. ;-) Leuk hé? Frisse club. |
Citaat:
|
Citaat:
Of ben je zo aan het doordrammen dat je niet weet wat je tipt? :-) |
Citaat:
Ik bedoel dus de Hamas natuurlijk. Dat wist je zelf wel. ;-) Bedankt dat je me erop wees, dat is erg vriendelijk! |
Citaat:
|
Citaat:
het volgende plan ligt blijkbaar al klaar ; Na Hamas zal Fatah als extremist worden beschouwd. Van zodra de Palestijnen zich weten te organiseren, zijn het extremisten.:oops: |
Citaat:
in tegenstelling tot de honderden judenfreie islamitische staten die als een inktvlek zich verspreiden overal ter wereld van Afrika tot Azië.. inclusief de heerlijke Sharia! Ik begrijp je pin, Gid! Wég met die enorme grootmacht!! ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk dat men de auteur probeert te pakken om futiliteiten en typefouten.
Echt power, salonterroristen! :lol: En geen woord over de inhoud van het artikel, waarin de bedoelingen van de HAMAS worden blootgelegd. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be