![]() |
Israel is een mooi land
3 Bijlage(n)
Voor de mensen die er nog nooit geweest zijn, en die hun mening enkel vormen aan de hand van de tendentieuse berichtgeving in de pers...
De Israeli's hebben een prachtig land gebouwd uit de woestijn. in tegenstelling tot andere entiteiten in de regio die enke destructief kunnen zijn, hebben de joden een exhte oase in het MO gemaakt. Enkele vakantiefotootjes... |
Iran is ook een prachtig land en met een leuk regime vind ik persoonlijk en ook een goede president.
|
Je moet er nu ook weer geen idylle van maken. Beide voeten op de grond is altijd het beste.
|
Mooi!!
|
Citaat:
Een treffend voorbeeld van anti-reclame. Overigens ben ik een groot bewonderaar van de Iraanse cultuur en zou ik Iran ook graag bezoeken. |
Citaat:
Als nu nog eens de zelfmoordterroristen stoppen met hun zever zou het een land zijn waar ik mijn familie in wil grootbrengen. |
Citaat:
PS: serveren ze daar ook Duvel? |
Citaat:
Ze hebben echter ook een paar goede lokale bieren, zoals Goldstar (een beetje zoals onze Palm) en Maccabee. Niet slecht. Belgische bieren zijn echter alomtegenwoordig :D |
Citaat:
:lol: Lekker to the point draadje, Dajjal. En het leuke is: niemand heeft hier iets te weerleggen. GEwoon mooi, en knap. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Oeps...ietsje groter...
|
Ja, en zo lekker geëmancipeerd en mondig!!
They rock!! |
Ze hebben ook fantastische wijnen... Chateau Golan produceert een sublieme Cabernet Sauvignon. Zeker het proberen waard.
Je kan de wijn kopen op Ben Gurion luchthaven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Trouwens...
Weet je dat van zodra je de stempeltjes in attachment in je paspoort hebt.... Je in geen enkel moslimland meer binnen mag ? Ik heb dus 2 paspoorts....eentje voor Israel, en eentje voor Saudi Arabie.... |
wie wil nou een moslimland binnen als ie naar Israel kan? ;-)
Ik niet hoor. |
Ook Jeruzalem bezocht? Schijnt zwaar de moeite te zijn naar wat ik van kennissen gehoord hebt. Uitgaan is in Israël is trouwens ook veel heviger dan het in België is. ;)
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Moet je gewoon eens heengaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be