Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Israel is een mooi land (https://forum.politics.be/showthread.php?t=117123)

Dajjal 4 januari 2009 19:56

Israel is een mooi land

3 Bijlage(n)
Voor de mensen die er nog nooit geweest zijn, en die hun mening enkel vormen aan de hand van de tendentieuse berichtgeving in de pers...

De Israeli's hebben een prachtig land gebouwd uit de woestijn.

in tegenstelling tot andere entiteiten in de regio die enke destructief kunnen zijn, hebben de joden een exhte oase in het MO gemaakt.

Enkele vakantiefotootjes...

Max van Dietschland 4 januari 2009 19:57

Iran is ook een prachtig land en met een leuk regime vind ik persoonlijk en ook een goede president.

Jozef Ostyn 4 januari 2009 19:58

Je moet er nu ook weer geen idylle van maken. Beide voeten op de grond is altijd het beste.

PollyCorrect 4 januari 2009 19:58

Mooi!!

Jozef Ostyn 4 januari 2009 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 3901363)
Iran is ook een prachtig land en met een leuk regime vind ik persoonlijk en ook een goede president.

Een treffend voorbeeld van anti-reclame.

Overigens ben ik een groot bewonderaar van de Iraanse cultuur en zou ik Iran ook graag bezoeken.

Dajjal 4 januari 2009 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 3901364)
Je moet er nu ook weer geen idylle van maken. Beide voeten op de grond is altijd het beste.

Ik ben zo down to earth als ze komen... Ik heb in Israel steeds goed gegeten, goed gedronken (zonder zweepslagen achteraf !) en goed gefeest met vrienden.

Als nu nog eens de zelfmoordterroristen stoppen met hun zever zou het een land zijn waar ik mijn familie in wil grootbrengen.

Jozef Ostyn 4 januari 2009 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 3901374)
Ik ben zo down to earth als ze komen... Ik heb in Israel steeds goed gegeten, goed gedronken (zonder zweepslagen achteraf !) en goed gefeest met vrienden.

Als nu nog eens de zelfmoordterroristen stoppen met hun zever zou het een land zijn waar ik mijn familie in wil grootbrengen.

Bonne chance zou ik zeggen.

PS: serveren ze daar ook Duvel?

Dajjal 4 januari 2009 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 3901377)
Bonne chance zou ik zeggen.

PS: serveren ze daar ook Duvel?

Ik heb daar al Duvel gedronken... En Leffe kan je quasi overal vinden.

Ze hebben echter ook een paar goede lokale bieren, zoals Goldstar (een beetje zoals onze Palm) en Maccabee. Niet slecht.

Belgische bieren zijn echter alomtegenwoordig :D

PollyCorrect 4 januari 2009 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 3901387)
Ik heb daar al Duvel gedronken... En Leffe kan je quasi overal vinden.

Ze hebben echter ook een paar goede lokale bieren, zoals Goldstar (een beetje zoals onze Palm) en Maccabee. Niet slecht.

Belgische bieren zijn echter alomtegenwoordig :D

En dat mag allemaal! En de vrouwen zijn ook zo lekker onzedig, met strakke broeken aan en haar wapperend in de wind zonder lappen erover.

:lol:

Lekker to the point draadje, Dajjal. En het leuke is: niemand heeft hier iets te weerleggen. GEwoon mooi, en knap.

Dajjal 4 januari 2009 20:30

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3901404)
En dat mag allemaal! En de vrouwen zijn ook zo lekker onzedig, met strakke broeken aan en haar wapperend in de wind zonder lappen erover.

:lol:

Lekker to the point draadje, Dajjal. En het leuke is: niemand heeft hier iets te weerleggen. GEwoon mooi, en knap.

Oh Polly... de vrouwen !!!

Dajjal 4 januari 2009 20:32

1 Bijlage(n)
Oeps...ietsje groter...

PollyCorrect 4 januari 2009 20:37

Ja, en zo lekker geëmancipeerd en mondig!!

They rock!!

Dajjal 4 januari 2009 20:37

Ze hebben ook fantastische wijnen... Chateau Golan produceert een sublieme Cabernet Sauvignon. Zeker het proberen waard.

Je kan de wijn kopen op Ben Gurion luchthaven.

Dajjal 4 januari 2009 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect (Bericht 3901444)
Ja, en zo lekker geëmancipeerd en mondig!!

They rock!!

Zeker geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken.... Maar MOOI ! :D

PollyCorrect 4 januari 2009 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal (Bericht 3901445)
Ze hebben ook fantastische wijnen... Chateau Golan produceert een sublieme Cabernet Sauvignon. Zeker het proberen waard.

Je kan de wijn kopen op Ben Gurion luchthaven.

de ENIGE keer dat ik lekkere witte wijn heb gedronken was in het El Al vliegtuig, iets met Benyamin. Hier in België niet te krijgen. Zo lekker, vooral als je daar tig meter in de lucht hangt.

Dajjal 4 januari 2009 20:52

1 Bijlage(n)
Trouwens...

Weet je dat van zodra je de stempeltjes in attachment in je paspoort hebt.... Je in geen enkel moslimland meer binnen mag ?

Ik heb dus 2 paspoorts....eentje voor Israel, en eentje voor Saudi Arabie....

PollyCorrect 4 januari 2009 20:59

wie wil nou een moslimland binnen als ie naar Israel kan? ;-)

Ik niet hoor.

Scarabaeida 4 januari 2009 21:01

Ook Jeruzalem bezocht? Schijnt zwaar de moeite te zijn naar wat ik van kennissen gehoord hebt. Uitgaan is in Israël is trouwens ook veel heviger dan het in België is. ;)

Fiere Jood 4 januari 2009 21:02

PollyCorrect 4 januari 2009 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 3901489)
Ook Jeruzalem bezocht? Schijnt zwaar de moeite te zijn naar wat ik van kennissen gehoord hebt.

Ja, is te gek. Naar mijn smaak een beetje te reli-gek, maar toch erg mooi. Vooral de muur. De klaagmuur zoals men dat in vlaanderen noemt. ;-)

Moet je gewoon eens heengaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be