Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Janssens toekomstige burgemeester van...Borgerokko ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=117139)

barbaar 4 januari 2009 23:31

Janssens toekomstige burgemeester van...Borgerokko ?

Na de onverklaarbare toelating van volksverrader Patrick Janssens om een betoging van supporters van de terroristenploeg Hamas te laten betogen in centrum Antwerpen de eerste soldenzondag van het jaar zit de mogelijkheid er wel in dat deze onbekwame ezel, die de politie de schuld geeft van zijn eigen stommiteiten, bij de volgende verkiezingen zijn vetbetaald postje als burgemeester eindelijk verliest. Maar hij kan alsnog terugvallen op de post van burgemeester van Borgerhout mischien, waar een belangrijk deel van zijn sympatisanten leeft ?

ancapa 4 januari 2009 23:36

in sommige gemeenten is het erg gesteld met de "sinjoor" Ze zijn er in de minderheid aan het geraken ! Het "staaadt" is niet meer van hen alleen... het is er soms van de anderen al

ancapa 4 januari 2009 23:37

Antwerpen en een paar gemeenten zijn zo arm als een paar waalse gemeenten ! De achteruitgang is er dramatisch en zoals in kaarten : "aarmoei tarroef !"

deryz 5 januari 2009 00:00

't Stad is van A
't Stad is van de Allochtoon
dit sinds die met zijn onderlefke burgemeester is

Metternich 5 januari 2009 00:09

Voor de volledigheid: Borgerhout heeft geen burgemeester, maar een districtsvoorzitter...

manta 5 januari 2009 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barbaar (Bericht 3901943)
Na de onverklaarbare toelating van volksverrader Patrick Janssens om een betoging van supporters van de terroristenploeg Hamas te laten betogen in centrum Antwerpen de eerste soldenzondag van het jaar zit de mogelijkheid er wel in dat deze onbekwame ezel, die de politie de schuld geeft van zijn eigen stommiteiten, bij de volgende verkiezingen zijn vetbetaald postje als burgemeester eindelijk verliest. Maar hij kan alsnog terugvallen op de post van burgemeester van Borgerhout mischien, waar een belangrijk deel van zijn sympatisanten leeft ?

Dat is idd nogal straf ...
Elders zou er een hoop tamtam over gemaakt worden , in Antwerpen niet ...:?
Waarom moet Janssens de verantwoordelijkheid daar niet voor op zich nemen ???
Nu ja , 't Is maar weer eens bewezen dat het aanpakken van een reclamecampagne als politieker niets goed doet ... Dat beloofd dus voor de USA :?

DannyS 5 januari 2009 01:50

Citaat:

een betoging van supporters van de terroristenploeg Hamas

Een betoging van een niet nader genoemde hele wereld, dus, behalve Bush en een paar Engelsen die beweren dat Hamas een terroristische vleugel heeft? Dat zullen die niet graag horen, dat er misschien zelfs opposanten van de huidige genocide zouden kunnen zijn.
Onze NGO's hebben in ieder geval niet graag dat hun menslievende acties als daden van tereur worden gezien, zoals de EU botweg bijna toelaat in hun nieuwste voorstel tot terroristenwet.
De Belgisch regering heeft alvast de EU hierover uitleg gevraagd. Moeten ze dat hier, op politics.be, ook komen doen, of gaat ge braaf zijn?

duveltje382 5 januari 2009 04:58

Als ik waarschuwde 3 jaar geleden was ik een ketter,nen zwarte
Nu begint het door te dringen bij de meeste mensen,maar nu is het te laat hoor :?

hurricane 5 januari 2009 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3902194)
Nu begint het door te dringen bij de meeste mensen,maar nu is het te laat hoor :?

Ik ook maat, ik ook. Ik mocht indertijd niks verkeerds zeggen over Pétrick want dat was de ware held.

azert 5 januari 2009 07:53

Citaat:

Ik was zondag in Antwerpen; ik heb niet de indruk dat de solden last hebben gehad van die betoging.

Vette Pois(s)on 5 januari 2009 08:46

Eigenlijk onbegrijpelijk dat zo een individu burgemeester kan zijn van een van onze grootste steden.
Lege dozen verkopen met een mooie verpakking is een kunst, maar totaal misplaatst in de politiek waar men met de toekomst speelt van burgers.

Een dezer staat die A voor "afgedaan"

Garry 5 januari 2009 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3902194)

Pfff 3 jaar. Ik ben er geboren en opgegroeid en 12 jaar geleden al gaan lopen. Ik woon intussen al 12 jaar in (west) VLAANDEREN !

Garry 5 januari 2009 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 3902235)
Eigenlijk onbegrijpelijk dat zo een individu burgemeester kan zijn van een van onze grootste steden.
Lege dozen verkopen met een mooie verpakking is een kunst, maar totaal misplaatst in de politiek waar men met de toekomst speelt van burgers.

Een dezer staat die A voor "afgedaan"

Gij noemt dat nog mooi," een individu". Pracht van een naam voor een dergelijke kwal.

Garry 5 januari 2009 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 3902223)
Ik was zondag in Antwerpen; ik heb niet de indruk dat de solden last hebben gehad van die betoging.

Maar nee jong. Als dat nu een betoging van het V.Belang had geweest, DAN had de solden daar pas last van gehad.

barbaar 5 januari 2009 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DannyS (Bericht 3902158)
Een betoging van een niet nader genoemde hele wereld, dus, behalve Bush en een paar Engelsen die beweren dat Hamas een terroristische vleugel heeft? Dat zullen die niet graag horen, dat er misschien zelfs opposanten van de huidige genocide zouden kunnen zijn.
Onze NGO's hebben in ieder geval niet graag dat hun menslievende acties als daden van tereur worden gezien, zoals de EU botweg bijna toelaat in hun nieuwste voorstel tot terroristenwet.
De Belgisch regering heeft alvast de EU hierover uitleg gevraagd. Moeten ze dat hier, op politics.be, ook komen doen, of gaat ge braaf zijn?

blablabla. Hamas zijn terroristen. Punt uit.
Stel jij bent een jood, je zit in je woonkamer met je familie, lekker rustig, niets aan de hand. Plotseling vliegt er een raket binnen, alles ontploft, iedereen is dood , behalve jij, maar je twee armen en benen zijn eraf. Wat denk je over de mensen die die raket bij jou binnengeschoten hebben ?

barbaar 5 januari 2009 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door azert (Bericht 3902223)

Zijn ze braaf geweest ? Geluk gehad, zeg !! Nu moeten de mensen zeker danku zeggen ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be