![]() |
Leef zoals je wil of de zin van het leven...
Het doel van het leven is: niks doen in het Zuiden.
Niks doen in het Noorden is dus maar de halve zin van het leven. |
say what ? :D
|
Citaat:
|
I'm going south, doing nothing.
|
Ben jij altijd high als je een topic start? De laatste 3 zijn zweveriger dan harrie's en 420Yeahbaby's teksten gecombineerd.
|
Zijt ge nu nog niet weg !!!!
Een tropisch eiland is een paradijs voor professionele hangmatters..en als er ook geen internet is, is het ook een paradijs voor dit forum.. |
In mijn paradijs zal ik binnenkort ondermeer genieten van een laptop met wifi, waarmee ik dag en nacht op forum zal kunnen gaan, dit in tegenstelling met een uurtje per dag op een bib-computer.
|
Citaat:
|
Citaat:
Beffen, dat weet ik nu nog niet. |
dixie ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In het zuiden heb je geen kleren nodig en geen verwarming en je leeft hoofdzakelijk buiten, dus de kwaliteit van je onderdak doet er zoveel niet toe.
Er zijn trouwens nog eilanden waar iedereen wegtrekt omdat er geen industrie is en je er de kost niet kan verdienen, zelfs niet meer met visvangst tegenwoordig. In een gat van een gat, daar moet je zijn om te leven zoals je wil. De professionele loonslaafjes zullen thuis wel dubbel hard werken om je riante rustpensioentje te blijven kunnen betalen, eenmaal je een bepaalde leeftijd bereikt hebt. Dat is nu eenmaal het systeem. |
Citaat:
|
Citaat:
Velen volgen echter de onterechte waan dat het hier het paradiijs is. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat dat niet altijd zo het geval is? |
Liever niks doen in de hel
dan werken in het paradijs. Het ideaal is niks doen in het paradijs maar daar moet je ofwel een rentenier of een kapitalist voor zijn, of beide. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be