![]() |
Palliewood: Hoe Hamas de media bedriegt:
Slechts twee foto's:
![]() 10 minuten later: ![]() |
???
|
Dnek dat het gaat om de man met de bruine jas, die eerst gewond wordt binnen gebracht en even later blijkbaar in goede gezondheid verkeert.
Lijkt me wel nogal onduidelijk om daar conclusies uit te trekken. |
Citaat:
Eerst als gewonde die een ziekenhuis wordt binnen gedragen, op de tweede als rouwende. http://blog.camera.org/archives/2009...brown_jac.html |
Citaat:
2/ Hoe weet jij dat het om dezelfde man gaat? Je ziet zijn gezicht niet op de tweede foto. 3/ Als het om trucage gaat, wie bedrijft die dan? De foto's zijn toch van Reuters, niet van Hamas? |
Ik moet zeggen dat het Reuters-watermerk in die eerste foto wel heel goed geplaatst is :D
|
Citaat:
Zelfs de weblog van Anja Meulenbelt was er ingetuind. Desbetreffende filpje, nu met een ander bovenschrift dan gisteren. http://www.liveleak.com/view?i=3b3_1230864719 |
De man op de foto is niet gekwetst.
Is gewoon in rouw. Hoe Derk de Tweede ons bedriegt :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
2/ Niets in je antwoord wijst er op dat het om bedrog door Hamas zou gaan, zoals je in je onderwerptitel aangeeft. 3/ Aanvoelende dat je aanval de mist ingaat, begin je over iets anders. |
Citaat:
Op wat baseer je dit? Ik zie 2 maal een rouwende man. |
Citaat:
En al die honderden burgerdoden, waren gewoon ingehuurde figuranten ? Zie je dat zo ? |
Citaat:
Derk; Je zou beschaamd moeten zijn om jezelf nog als mens te bestempelen. |
Citaat:
Men zou beter die titel van deze draad veranderen....... Want de bedriegers zitten aan de andere kant :lol: |
Citaat:
Derk, shame on you, om zo proberen te realiteit te verdraaien en te vervalsen, shame on you. |
Sorry hoor, maar mij leek het ook alsof de man op die eerste foto gewond is.
Wat niet weg neemt dat er aan beide kanten aan media-manipulatie gedaan wordt. |
Citaat:
Als er dus al bedrog zou zijn (het kan ook gewoon een vergissing zijn, de redacties zijn al enkele dagen een hel), dat komt het van de fotograaf of van het persagentschap. Overigens: waarom zou een gewonde man tien minuten later niet kunnen rouwen voor een dode? Enfin, Derks verhaal rammelt aan alle kanten. Hij zou dat beter gewoon toegeven. |
Citaat:
|
Citaat:
the first casualty of war is truth Jij gelooft liever het IDF. Dat is je goed recht. Maar aangetoond is daarmee alleen dat jij liever het IDF gelooft. Niets anders. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be